דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | תיקון אונקי לאחר צריבה

בירור | תיקון אונקי לאחר צריבה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
3 פוסטים 3 כותבים 280 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יהודה פיקטוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה פיקטוב
    #1

    צרבתי מערכת הפעלה נוספת באונקי [כמו שכתב פה @אלישי המלך, [באמצעות רופוס] אלא שלאחר שהשתמשתי בו כמערכת הפעלה רציתי להחזיר אותו לדיסק אונקי רגיל, ניסתי להחזיר אותו אל המערכת קבצים הקבועה שלו ואכן זה הצליח, אלא שלאחר שאני מחזיר למחשב הוא לא מציג אותו כמערכת קבצים סטנדרית, ולכן הוא לא תומך בהתקנים שאינם ווינדוס, ניסתי לאתחל דרך המחשב אך הדרך היחידה שהוא נותן לי זה NTFS וזהו .מישהו יכול לעזור?

    מ משהקפלןמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יהודה פיקטוב

      צרבתי מערכת הפעלה נוספת באונקי [כמו שכתב פה @אלישי המלך, [באמצעות רופוס] אלא שלאחר שהשתמשתי בו כמערכת הפעלה רציתי להחזיר אותו לדיסק אונקי רגיל, ניסתי להחזיר אותו אל המערכת קבצים הקבועה שלו ואכן זה הצליח, אלא שלאחר שאני מחזיר למחשב הוא לא מציג אותו כמערכת קבצים סטנדרית, ולכן הוא לא תומך בהתקנים שאינם ווינדוס, ניסתי לאתחל דרך המחשב אך הדרך היחידה שהוא נותן לי זה NTFS וזהו .מישהו יכול לעזור?

      מ מנותק
      מ מנותק
      משחזר מידע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @יהודה-פיקטוב בהנחה שאין בעיה באונקי
      תמחק את הסקטור הראשון באונקי עם hex editor
      לחילופין תשתמש עם חיצוניות לניהול מחיצות כמו mini tool partition wizard


      הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

      Hex editor חינמי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י יהודה פיקטוב

        צרבתי מערכת הפעלה נוספת באונקי [כמו שכתב פה @אלישי המלך, [באמצעות רופוס] אלא שלאחר שהשתמשתי בו כמערכת הפעלה רציתי להחזיר אותו לדיסק אונקי רגיל, ניסתי להחזיר אותו אל המערכת קבצים הקבועה שלו ואכן זה הצליח, אלא שלאחר שאני מחזיר למחשב הוא לא מציג אותו כמערכת קבצים סטנדרית, ולכן הוא לא תומך בהתקנים שאינם ווינדוס, ניסתי לאתחל דרך המחשב אך הדרך היחידה שהוא נותן לי זה NTFS וזהו .מישהו יכול לעזור?

        משהקפלןמ מנותק
        משהקפלןמ מנותק
        משהקפלן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יהודה-פיקטוב אמר בבירור | תיקון אונקי לאחר צריבה:

        צרבתי מערכת הפעלה נוספת באונקי [כמו שכתב פה @אלישי המלך, [באמצעות רופוס] אלא שלאחר שהשתמשתי בו כמערכת הפעלה רציתי להחזיר אותו לדיסק אונקי רגיל, ניסתי להחזיר אותו אל המערכת קבצים הקבועה שלו ואכן זה הצליח, אלא שלאחר שאני מחזיר למחשב הוא לא מציג אותו כמערכת קבצים סטנדרית, ולכן הוא לא תומך בהתקנים שאינם ווינדוס, ניסתי לאתחל דרך המחשב אך הדרך היחידה שהוא נותן לי זה NTFS וזהו .מישהו יכול לעזור?

        עם זה
        minitool-partition-wizard-technician-12.6.exe

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1

        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

        הרשמה התחברות

        • התחברות

        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון
        0
        • חוקי הפורום
        • פופולרי
        • לא נפתר
        • משתמשים
        • חיפוש גוגל בפורום
        • צור קשר