בירור | תיקון אונקי לאחר צריבה
-
צרבתי מערכת הפעלה נוספת באונקי [כמו שכתב פה @אלישי המלך, [באמצעות רופוס] אלא שלאחר שהשתמשתי בו כמערכת הפעלה רציתי להחזיר אותו לדיסק אונקי רגיל, ניסתי להחזיר אותו אל המערכת קבצים הקבועה שלו ואכן זה הצליח, אלא שלאחר שאני מחזיר למחשב הוא לא מציג אותו כמערכת קבצים סטנדרית, ולכן הוא לא תומך בהתקנים שאינם ווינדוס, ניסתי לאתחל דרך המחשב אך הדרך היחידה שהוא נותן לי זה NTFS וזהו .מישהו יכול לעזור?
-
צרבתי מערכת הפעלה נוספת באונקי [כמו שכתב פה @אלישי המלך, [באמצעות רופוס] אלא שלאחר שהשתמשתי בו כמערכת הפעלה רציתי להחזיר אותו לדיסק אונקי רגיל, ניסתי להחזיר אותו אל המערכת קבצים הקבועה שלו ואכן זה הצליח, אלא שלאחר שאני מחזיר למחשב הוא לא מציג אותו כמערכת קבצים סטנדרית, ולכן הוא לא תומך בהתקנים שאינם ווינדוס, ניסתי לאתחל דרך המחשב אך הדרך היחידה שהוא נותן לי זה NTFS וזהו .מישהו יכול לעזור?
@יהודה-פיקטוב בהנחה שאין בעיה באונקי
תמחק את הסקטור הראשון באונקי עם hex editor
לחילופין תשתמש עם חיצוניות לניהול מחיצות כמו mini tool partition wizard -
צרבתי מערכת הפעלה נוספת באונקי [כמו שכתב פה @אלישי המלך, [באמצעות רופוס] אלא שלאחר שהשתמשתי בו כמערכת הפעלה רציתי להחזיר אותו לדיסק אונקי רגיל, ניסתי להחזיר אותו אל המערכת קבצים הקבועה שלו ואכן זה הצליח, אלא שלאחר שאני מחזיר למחשב הוא לא מציג אותו כמערכת קבצים סטנדרית, ולכן הוא לא תומך בהתקנים שאינם ווינדוס, ניסתי לאתחל דרך המחשב אך הדרך היחידה שהוא נותן לי זה NTFS וזהו .מישהו יכול לעזור?
@יהודה-פיקטוב אמר בבירור | תיקון אונקי לאחר צריבה:
צרבתי מערכת הפעלה נוספת באונקי [כמו שכתב פה @אלישי המלך, [באמצעות רופוס] אלא שלאחר שהשתמשתי בו כמערכת הפעלה רציתי להחזיר אותו לדיסק אונקי רגיל, ניסתי להחזיר אותו אל המערכת קבצים הקבועה שלו ואכן זה הצליח, אלא שלאחר שאני מחזיר למחשב הוא לא מציג אותו כמערכת קבצים סטנדרית, ולכן הוא לא תומך בהתקנים שאינם ווינדוס, ניסתי לאתחל דרך המחשב אך הדרך היחידה שהוא נותן לי זה NTFS וזהו .מישהו יכול לעזור?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות