בקשת מידע | אדובי פרמייר וכו' לאיזה מעבד
-
האם מתאים להתקין תוכנות אדובי במחשב נייד עם מעבד i5 סידרה 8 ?
והאם יש דרכים להמעיט את ההשפעה על המהירות הכללית של המחשב ולהגביר את מהירות השימוש בתוכנות? -
האם מתאים להתקין תוכנות אדובי במחשב נייד עם מעבד i5 סידרה 8 ?
והאם יש דרכים להמעיט את ההשפעה על המהירות הכללית של המחשב ולהגביר את מהירות השימוש בתוכנות?@הרב-יעקב-ישראל
אני באופן אישי עובד עם מחשב נייד של לנובו i3 לא יודע איזה סידרה. ואני עובד עליו עם פוטושופ ולייטרום, והעבודה בד"כ בסדר גמור, אא"כ אני עושה פעולות ממש כבדות שהמחשב קצת נתקע ומתחמם, אבל בעבודה היומיומית שלי אני לא מרגיש בכלל בעיות עם המחשב.
וחוצמזה יש לי גם מחשב נייח לא יודע איזה מעבד אבל הוא בן 10 שנים!! עם ארבע ג'יגה רם, ומעבד חלש ואני עובד עליו עם פרימייר ולייטרום והכל בסדר.
תלוי מה העבודה שתעשה עליו. -
@הרב-יעקב-ישראל
אני באופן אישי עובד עם מחשב נייד של לנובו i3 לא יודע איזה סידרה. ואני עובד עליו עם פוטושופ ולייטרום, והעבודה בד"כ בסדר גמור, אא"כ אני עושה פעולות ממש כבדות שהמחשב קצת נתקע ומתחמם, אבל בעבודה היומיומית שלי אני לא מרגיש בכלל בעיות עם המחשב.
וחוצמזה יש לי גם מחשב נייח לא יודע איזה מעבד אבל הוא בן 10 שנים!! עם ארבע ג'יגה רם, ומעבד חלש ואני עובד עליו עם פרימייר ולייטרום והכל בסדר.
תלוי מה העבודה שתעשה עליו. -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות