דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. בעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11

בעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - ווינדוס 11
14 פוסטים 3 כותבים 266 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ס מנותק
    ס מנותק
    סתם אחד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    צילום מסך 2022-02-13 011220.png מישהו יודע מה זה אומר?

    A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ס סתם אחד סימן נושא זה כשאלה ב
    • ס סתם אחד

      צילום מסך 2022-02-13 011220.png מישהו יודע מה זה אומר?

      A0533057932A מנותק
      A0533057932A מנותק
      A0533057932
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @סתם-אחד שיש לך אמולטור נוסף

      ס תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • A0533057932A A0533057932

        @סתם-אחד שיש לך אמולטור נוסף

        ס מנותק
        ס מנותק
        סתם אחד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @A0533057932 כלומר מה אני צריך לעשות?

        A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ס סתם אחד

          @A0533057932 כלומר מה אני צריך לעשות?

          A0533057932A מנותק
          A0533057932A מנותק
          A0533057932
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

          @A0533057932 כלומר מה אני צריך לעשות?

          להסיר את האמולטורים האחרים
          ולהתקין את wsa מחדש

          ס תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A0533057932A A0533057932

            @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

            @A0533057932 כלומר מה אני צריך לעשות?

            להסיר את האמולטורים האחרים
            ולהתקין את wsa מחדש

            ס מנותק
            ס מנותק
            סתם אחד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @A0533057932 יש מצב להסבר מפורט מה לעשות אני לא מומחה גדול בתחום

            A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ס סתם אחד

              @A0533057932 יש מצב להסבר מפורט מה לעשות אני לא מומחה גדול בתחום

              A0533057932A מנותק
              A0533057932A מנותק
              A0533057932
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

              @A0533057932 יש מצב להסבר מפורט מה לעשות אני לא מומחה גדול בתחום

              להסיר את ההתקנה של כל האמולטורים האחרים
              להתקין את WSA מחדש
              מה לא מובן משתי השורות האלו?

              ס תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A0533057932A A0533057932

                @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                @A0533057932 יש מצב להסבר מפורט מה לעשות אני לא מומחה גדול בתחום

                להסיר את ההתקנה של כל האמולטורים האחרים
                להתקין את WSA מחדש
                מה לא מובן משתי השורות האלו?

                ס מנותק
                ס מנותק
                סתם אחד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא

                A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ס סתם אחד

                  @A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא

                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932A מנותק
                  A0533057932
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                  @A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא

                  בטוח?
                  לא נוקס
                  לא בלוסטאקס
                  לא ממו פליי
                  שום דבר?

                  נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?

                  ס 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • A0533057932A A0533057932

                    @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                    @A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא

                    בטוח?
                    לא נוקס
                    לא בלוסטאקס
                    לא ממו פליי
                    שום דבר?

                    נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?

                    ס מנותק
                    ס מנותק
                    סתם אחד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @A0533057932

                    @A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                    נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?

                    יש מצב שלא אין לי מושג בתחום לנסות להפעיל דרך הביוס?

                    A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A0533057932A A0533057932

                      @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                      @A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא

                      בטוח?
                      לא נוקס
                      לא בלוסטאקס
                      לא ממו פליי
                      שום דבר?

                      נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?

                      ס מנותק
                      ס מנותק
                      סתם אחד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                      בטוח?
                      לא נוקס
                      לא בלוסטאקס
                      לא ממו פליי
                      שום דבר?

                      כלום לא מותקן!!!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ס סתם אחד

                        @A0533057932

                        @A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                        נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?

                        יש מצב שלא אין לי מושג בתחום לנסות להפעיל דרך הביוס?

                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                        @A0533057932

                        @A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                        נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?

                        יש מצב שלא אין לי מושג בתחום לנסות להפעיל דרך הביוס?

                        תעלה תמונה ממנהל המשימות לשונית ביצועים

                        ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A0533057932A A0533057932

                          @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                          @A0533057932

                          @A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                          נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?

                          יש מצב שלא אין לי מושג בתחום לנסות להפעיל דרך הביוס?

                          תעלה תמונה ממנהל המשימות לשונית ביצועים

                          ס מנותק
                          ס מנותק
                          סתם אחד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי סתם אחד
                          #12

                          @A0533057932 צילום מסך 2022-02-13 014301.png

                          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ס סתם אחד

                            @A0533057932 צילום מסך 2022-02-13 014301.png

                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932A מנותק
                            A0533057932
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי A0533057932
                            #13

                            @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                            @A0533057932 צילום מסך 2022-02-13 014301.png

                            ברור שלא יעבוד
                            אני בהלם שהגעת לשלב הזה ולא קרס המחשב
                            אין לך וירטואליזציה בכלל
                            ולא ברור איך הוא מריץ את 11

                            מעבד בן 14 שנים
                            4 ראם בלבד
                            כונן HDD
                            כלומר שום דרישה אתה לא מקיים

                            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • A0533057932A A0533057932

                              @סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:

                              @A0533057932 צילום מסך 2022-02-13 014301.png

                              ברור שלא יעבוד
                              אני בהלם שהגעת לשלב הזה ולא קרס המחשב
                              אין לך וירטואליזציה בכלל
                              ולא ברור איך הוא מריץ את 11

                              מעבד בן 14 שנים
                              4 ראם בלבד
                              כונן HDD
                              כלומר שום דרישה אתה לא מקיים

                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                              #14

                              @A0533057932 אגב, שים לב שהוינדוס משתמש רק ב1.6GB ראם...

                              הבלוג שלי
                              https://aiv-dev.com/he-IL/

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר