בעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11
-
@סתם-אחד שיש לך אמולטור נוסף
@A0533057932 כלומר מה אני צריך לעשות?
-
@A0533057932 כלומר מה אני צריך לעשות?
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
@A0533057932 כלומר מה אני צריך לעשות?
להסיר את האמולטורים האחרים
ולהתקין את wsa מחדש -
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
@A0533057932 כלומר מה אני צריך לעשות?
להסיר את האמולטורים האחרים
ולהתקין את wsa מחדש@A0533057932 יש מצב להסבר מפורט מה לעשות אני לא מומחה גדול בתחום
-
@A0533057932 יש מצב להסבר מפורט מה לעשות אני לא מומחה גדול בתחום
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
@A0533057932 יש מצב להסבר מפורט מה לעשות אני לא מומחה גדול בתחום
להסיר את ההתקנה של כל האמולטורים האחרים
להתקין את WSA מחדש
מה לא מובן משתי השורות האלו? -
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
@A0533057932 יש מצב להסבר מפורט מה לעשות אני לא מומחה גדול בתחום
להסיר את ההתקנה של כל האמולטורים האחרים
להתקין את WSA מחדש
מה לא מובן משתי השורות האלו?@A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא
-
@A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
@A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא
בטוח?
לא נוקס
לא בלוסטאקס
לא ממו פליי
שום דבר?נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?
-
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
@A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא
בטוח?
לא נוקס
לא בלוסטאקס
לא ממו פליי
שום דבר?נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?
@A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?
יש מצב שלא אין לי מושג בתחום לנסות להפעיל דרך הביוס?
-
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
@A0533057932 לא נראה לי שמותקן לי אמולטור כל שהוא
בטוח?
לא נוקס
לא בלוסטאקס
לא ממו פליי
שום דבר?נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?
@A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
בטוח?
לא נוקס
לא בלוסטאקס
לא ממו פליי
שום דבר?כלום לא מותקן!!!
-
@A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?
יש מצב שלא אין לי מושג בתחום לנסות להפעיל דרך הביוס?
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
@A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?
יש מצב שלא אין לי מושג בתחום לנסות להפעיל דרך הביוס?
תעלה תמונה ממנהל המשימות לשונית ביצועים
-
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
@A0533057932 אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
נ.ב. מיותר לשאול אבל וירטואליזציה מופעלת אצלך בביוס כן?
יש מצב שלא אין לי מושג בתחום לנסות להפעיל דרך הביוס?
תעלה תמונה ממנהל המשימות לשונית ביצועים
-
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
ברור שלא יעבוד
אני בהלם שהגעת לשלב הזה ולא קרס המחשב
אין לך וירטואליזציה בכלל
ולא ברור איך הוא מריץ את 11מעבד בן 14 שנים
4 ראם בלבד
כונן HDD
כלומר שום דרישה אתה לא מקיים -
@סתם-אחד אמר בבעיה | שגיאה בניסיון להתקין אפליקציות בוינדוס 11:
ברור שלא יעבוד
אני בהלם שהגעת לשלב הזה ולא קרס המחשב
אין לך וירטואליזציה בכלל
ולא ברור איך הוא מריץ את 11מעבד בן 14 שנים
4 ראם בלבד
כונן HDD
כלומר שום דרישה אתה לא מקיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
