בעיה | בעיה באיפוס פלאפון
-
שלום. איפסתי גלקסי j1 mini ולאחר האיפוס אני בוחר שפה ומתחבר ל WI FI , ואח"כ המסך נתקע על המצב הבא:

-
שלום. איפסתי גלקסי j1 mini ולאחר האיפוס אני בוחר שפה ומתחבר ל WI FI , ואח"כ המסך נתקע על המצב הבא:

@yossi-video זה ככה במשך שעות ולא מתקדם לשום מקום
-
שלום. איפסתי גלקסי j1 mini ולאחר האיפוס אני בוחר שפה ומתחבר ל WI FI , ואח"כ המסך נתקע על המצב הבא:

@yossi-video ככל הנראה בגלל סינון (אם יש כמובן)
-
שלום. איפסתי גלקסי j1 mini ולאחר האיפוס אני בוחר שפה ומתחבר ל WI FI , ואח"כ המסך נתקע על המצב הבא:

@yossi-video אמר בבעיה | בעיה באיפוס פלאפון:
שלום. איפסתי גלקסי j1 mini ולאחר האיפוס אני בוחר שפה ומתחבר ל WI FI , ואח"כ המסך נתקע על המצב הבא:

רוב הסיכויים כמו שאמר @amit5470 שזה בגלל הסינון צריך תעודת אבטחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות