נתקע באמצע צריבה לC2
-
-
@מישהו12 אמר בנתקע באמצע צריבה לC2:
@aaaa אבל מה הבעיה? איך זה קשור? ולמה זה מסתדר בשימוש בוינ7?
אין לי מושג, המציאות מוכיחה
אני עכשיו ינסה לצרוב C2 אצלי במחשב, עם הכרום או אדג פתוח, זה יתקע על השגיאה הזאת
אם הוא סגור זה ירוץ
מה שמעניין זה שב C5 זה לא קיים
(אולי זה קשור דווקא ל S40) -
@הרשי כנראה לא בקרת כאן הרבה זמן.... כשכותבים יש אפשרות חדשה לבחור את סוג הנושא וחובה אכן לבחור בו
-
@הרשי אמר בנתקע באמצע צריבה לC2:
@מגדלים אמר בנתקע באמצע צריבה לC2:
סוג נושא!
מה לא טוב ?
אפשר לערוך נושא ע"י שלוש הנקודות, להוסיף סוג נושא מתאימה, אפשר לראות מנושאים אחרים, והוסיף רווח ו | פס כזה ושוב רווח, לתועלתת הסדר בפורום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות