שיתוף | שידרוג במערכת ההגבלות על הצאטים
-
בעקבות בקשות ועל מנת להקל על השימוש בפורום ולתת מענה נכון וטוב למשתמשים להלן הצורה בה ההגבלה עובדת כעת:
- משתמשים חדשים לא יוכלו לפתוח צאטים חדשים עם משתמשים רגילים.
- משתמשים חדשים יוכלו לפתוח צאטים עם מנהלי הפורום / צוות הפיקוח.
- כל המשתמשים לא יוכלו לפתוח צאטים עם משתמשים שעדיין לא קיבלו הרשאה להשתמש בצאטים.
שימו לב באם השינויים יצרו באגים וכד ואשמח למשוב.
בהצלחה.
-
בעקבות בקשות ועל מנת להקל על השימוש בפורום ולתת מענה נכון וטוב למשתמשים להלן הצורה בה ההגבלה עובדת כעת:
- משתמשים חדשים לא יוכלו לפתוח צאטים חדשים עם משתמשים רגילים.
- משתמשים חדשים יוכלו לפתוח צאטים עם מנהלי הפורום / צוות הפיקוח.
- כל המשתמשים לא יוכלו לפתוח צאטים עם משתמשים שעדיין לא קיבלו הרשאה להשתמש בצאטים.
שימו לב באם השינויים יצרו באגים וכד ואשמח למשוב.
בהצלחה.
-
@שמואל התחיל כבר?
כי אני מצליח לפתוח צ'אט עם שלוש המשתמשים החדשים בפורום. (או שאולי באמת יש להם צ'אט)@לא-מייבין כן.
התחיל כבר.אתה מצליח לפתוח צ'אט חדש עם משתמשים חדשים נכון להרגע?
-
בעקבות בקשות ועל מנת להקל על השימוש בפורום ולתת מענה נכון וטוב למשתמשים להלן הצורה בה ההגבלה עובדת כעת:
- משתמשים חדשים לא יוכלו לפתוח צאטים חדשים עם משתמשים רגילים.
- משתמשים חדשים יוכלו לפתוח צאטים עם מנהלי הפורום / צוות הפיקוח.
- כל המשתמשים לא יוכלו לפתוח צאטים עם משתמשים שעדיין לא קיבלו הרשאה להשתמש בצאטים.
שימו לב באם השינויים יצרו באגים וכד ואשמח למשוב.
בהצלחה.
-
@שמואל אמר בשיתוף | שידרוג במערכת ההגבלות על הצאטים:
משתמשים חדשים לא יוכלו לפתוח צאטים חדשים עם משתמשים רגילים.
אתה מתכוון למשתמשים שיש להם הרשאה, שלא יוכלו ליצור קשר עם הותיקים?
-
@לא-מייבין כן.
התחיל כבר.אתה מצליח לפתוח צ'אט חדש עם משתמשים חדשים נכון להרגע?
-
בעקבות בקשות ועל מנת להקל על השימוש בפורום ולתת מענה נכון וטוב למשתמשים להלן הצורה בה ההגבלה עובדת כעת:
- משתמשים חדשים לא יוכלו לפתוח צאטים חדשים עם משתמשים רגילים.
- משתמשים חדשים יוכלו לפתוח צאטים עם מנהלי הפורום / צוות הפיקוח.
- כל המשתמשים לא יוכלו לפתוח צאטים עם משתמשים שעדיין לא קיבלו הרשאה להשתמש בצאטים.
שימו לב באם השינויים יצרו באגים וכד ואשמח למשוב.
בהצלחה.
פוסט זה נמחק! -
בעקבות בקשות ועל מנת להקל על השימוש בפורום ולתת מענה נכון וטוב למשתמשים להלן הצורה בה ההגבלה עובדת כעת:
- משתמשים חדשים לא יוכלו לפתוח צאטים חדשים עם משתמשים רגילים.
- משתמשים חדשים יוכלו לפתוח צאטים עם מנהלי הפורום / צוות הפיקוח.
- כל המשתמשים לא יוכלו לפתוח צאטים עם משתמשים שעדיין לא קיבלו הרשאה להשתמש בצאטים.
שימו לב באם השינויים יצרו באגים וכד ואשמח למשוב.
בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות