בעיה | מנסה להיכנס לריקוברי ולא מצליח
-
אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)

מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן. -
אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)

מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן.@לא-מייבין אמר בבעיה | מנסה להיכנס לריקוברי ולא מצליח:
אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)

מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן.אתה בטוח שאתה לא נכנס למצב הורדה?
-
@לא-מייבין אמר בבעיה | מנסה להיכנס לריקוברי ולא מצליח:
אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)

מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן.אתה בטוח שאתה לא נכנס למצב הורדה?
@a0533057932 כך הבנתי מתוצאות בגוגל, אבל לא ברור לי מה אני צריך בשביל להיכנס לריקוברי ולא למצב הורדה.
גם לא ברור לי מה ה בדיוק מצב הורדה, אבל זה לא הנושא שלי כרגע. -
@a0533057932 כך הבנתי מתוצאות בגוגל, אבל לא ברור לי מה אני צריך בשביל להיכנס לריקוברי ולא למצב הורדה.
גם לא ברור לי מה ה בדיוק מצב הורדה, אבל זה לא הנושא שלי כרגע.@לא-מייבין שלב ראשון זה לומר מה הדגם המדויק של המכשיר
נ.ב. מצב הורדה זה מצב צריבה
כלומר רק שהפלאפון על מצב הורדה ניתן לצרוב גרסה חדשה -
@לא-מייבין שלב ראשון זה לומר מה הדגם המדויק של המכשיר
נ.ב. מצב הורדה זה מצב צריבה
כלומר רק שהפלאפון על מצב הורדה ניתן לצרוב גרסה חדשה@a0533057932
Ek-gc200 -
תנסה לצרוב ריקברי TWRP עם אודין
הוראות במדריך הנ"ל, תעבוד על השלב הראשון.
https://mitmachim.top/topic/88/מדריך-רוט-לגלקסי-יאנג-s6310 -
אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)

מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן. -
@לא-מייבין התשובה פשוטה מאוד אתה לוחץ על ווליום למטה במקום על הווליום למעלה
ולכן זה מכניס אותך למצב הורדה ולא לריקאברי! -
ל לא מייבין סימן נושא זה כשאלה ב
-
ל לא מייבין סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות