דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. עזרה הדדית - סמסונג
  5. בעיה | מנסה להיכנס לריקוברי ולא מצליח

בעיה | מנסה להיכנס לריקוברי ולא מצליח

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - סמסונג
8 פוסטים 4 כותבים 361 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל מנותק
    ל מנותק
    לא מייבין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא מייבין
    #1

    אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)
    b908ab3e-c679-4317-8b94-38bdc4631a17-16441824108595224354019557212698.jpg
    מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
    יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן.

    A0533057932A א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ל לא מייבין

      אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)
      b908ab3e-c679-4317-8b94-38bdc4631a17-16441824108595224354019557212698.jpg
      מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
      יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן.

      א מנותק
      א מנותק
      א.מ.ל.
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #7

      @לא-מייבין התשובה פשוטה מאוד אתה לוחץ על ווליום למטה במקום על הווליום למעלה
      ולכן זה מכניס אותך למצב הורדה ולא לריקאברי!

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ל לא מייבין

        אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)
        b908ab3e-c679-4317-8b94-38bdc4631a17-16441824108595224354019557212698.jpg
        מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
        יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן.

        A0533057932A מנותק
        A0533057932A מנותק
        A0533057932
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @לא-מייבין אמר בבעיה | מנסה להיכנס לריקוברי ולא מצליח:

        אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)
        b908ab3e-c679-4317-8b94-38bdc4631a17-16441824108595224354019557212698.jpg
        מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
        יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן.

        אתה בטוח שאתה לא נכנס למצב הורדה?

        ל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A0533057932A A0533057932

          @לא-מייבין אמר בבעיה | מנסה להיכנס לריקוברי ולא מצליח:

          אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)
          b908ab3e-c679-4317-8b94-38bdc4631a17-16441824108595224354019557212698.jpg
          מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
          יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן.

          אתה בטוח שאתה לא נכנס למצב הורדה?

          ל מנותק
          ל מנותק
          לא מייבין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא מייבין
          #3

          @a0533057932 כך הבנתי מתוצאות בגוגל, אבל לא ברור לי מה אני צריך בשביל להיכנס לריקוברי ולא למצב הורדה.
          גם לא ברור לי מה ה בדיוק מצב הורדה, אבל זה לא הנושא שלי כרגע.

          A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ל לא מייבין

            @a0533057932 כך הבנתי מתוצאות בגוגל, אבל לא ברור לי מה אני צריך בשביל להיכנס לריקוברי ולא למצב הורדה.
            גם לא ברור לי מה ה בדיוק מצב הורדה, אבל זה לא הנושא שלי כרגע.

            A0533057932A מנותק
            A0533057932A מנותק
            A0533057932
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @לא-מייבין שלב ראשון זה לומר מה הדגם המדויק של המכשיר
            נ.ב. מצב הורדה זה מצב צריבה
            כלומר רק שהפלאפון על מצב הורדה ניתן לצרוב גרסה חדשה

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A0533057932A A0533057932

              @לא-מייבין שלב ראשון זה לומר מה הדגם המדויק של המכשיר
              נ.ב. מצב הורדה זה מצב צריבה
              כלומר רק שהפלאפון על מצב הורדה ניתן לצרוב גרסה חדשה

              ל מנותק
              ל מנותק
              לא מייבין
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @a0533057932
              Ek-gc200

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 0 מנותק
                0 מנותק
                071612MW
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                תנסה לצרוב ריקברי TWRP עם אודין
                הוראות במדריך הנ"ל, תעבוד על השלב הראשון.
                https://mitmachim.top/topic/88/מדריך-רוט-לגלקסי-יאנג-s6310

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ל לא מייבין

                  אני מקבל תוצאה מוזרה, (מצורף תמונה)
                  b908ab3e-c679-4317-8b94-38bdc4631a17-16441824108595224354019557212698.jpg
                  מצאתי כל מיני תוצאות בגוגל על העניין, אבל לא הבנתי את מה שכתוב בהם.
                  יצוין של עשיתי משהו מיוחד לפני כן.

                  א מנותק
                  א מנותק
                  א.מ.ל.
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @לא-מייבין התשובה פשוטה מאוד אתה לוחץ על ווליום למטה במקום על הווליום למעלה
                  ולכן זה מכניס אותך למצב הורדה ולא לריקאברי!

                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א א.מ.ל.

                    @לא-מייבין התשובה פשוטה מאוד אתה לוחץ על ווליום למטה במקום על הווליום למעלה
                    ולכן זה מכניס אותך למצב הורדה ולא לריקאברי!

                    ל מנותק
                    ל מנותק
                    לא מייבין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לא מייבין
                    #8

                    @א-מ-ל אכן זה היה הבעיה שלי, בסוף ניסיתי הפוך והסתדר.
                    (זה לא בדיוק ווליום שם, לכן התבלבלתי)
                    נ.ב. כמובן שזה קרה כבר לפני ארבעה חודשים....

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ל לא מייבין סימן נושא זה כשאלה ב
                    • ל לא מייבין סימן נושא זה כנפתר ב

                    שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                    נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                    בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                    הרשמה התחברות

                    • התחברות

                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                    • פוסט ראשון
                      פוסט אחרון
                    0
                    • חוקי הפורום
                    • פופולרי
                    • לא נפתר
                    • משתמשים
                    • חיפוש גוגל בפורום
                    • צור קשר