בקשת מידע | המלצה היכן לקנות יאנג עם 2 סימים
-
@מוטי-ברנד אחלה
תודה רבה 


-
@מוטי-ברנד אחלה
תודה רבה 


@צדקיהו-הצדיק אמר בבקשת מידע | המלצה היכן לקנות יאנג עם 2 סימים:
@מוטי-ברנד אחלה
תודה רבה 


נראה לי שיש בעיה בגלל שזה דור 2/3, לא?!
-
@צדקיהו-הצדיק אמר בבקשת מידע | המלצה היכן לקנות יאנג עם 2 סימים:
@מוטי-ברנד אחלה
תודה רבה 


נראה לי שיש בעיה בגלל שזה דור 2/3, לא?!
-
@מוטי-ברנד אמר בבקשת מידע | המלצה היכן לקנות יאנג עם 2 סימים:
@ברמן ואז מה?
הבעיה תהיה עוד 3 שניםאבל כבר יש איסור לייבא ,לא?!
-
@מוטי-ברנד אמר בבקשת מידע | המלצה היכן לקנות יאנג עם 2 סימים:
@ברמן ואז מה?
הבעיה תהיה עוד 3 שניםאבל כבר יש איסור לייבא ,לא?!
-
@מוטי-ברנד רגע אם אני מבין נכון אתה מוכר מכשירים? אז אולי תמכור לי כבר מוכן אולי לא שווה לי הכאב ראש הזה..
-
@מוטי-ברנד אגב אני מאוד רוצה לתת לך לייקים אבל באפליקציה הוא לא נותן לי בלנ"ד כשאהיה במחשב אתן לך














-
@מוטי-ברנד רגע אם אני מבין נכון אתה מוכר מכשירים? אז אולי תמכור לי כבר מוכן אולי לא שווה לי הכאב ראש הזה..
@צדקיהו-הצדיק אמר בבקשת מידע | המלצה היכן לקנות יאנג עם 2 סימים:
@מוטי-ברנד רגע אם אני מבין נכון אתה מוכר מכשירים? אז אולי תמכור לי כבר מוכן אולי לא שווה לי הכאב ראש הזה..
אין לי 2 סימים יש לי יאנג של סים אחד
-
@צדקיהו-הצדיק אמר בבקשת מידע | המלצה היכן לקנות יאנג עם 2 סימים:
@מוטי-ברנד רגע אם אני מבין נכון אתה מוכר מכשירים? אז אולי תמכור לי כבר מוכן אולי לא שווה לי הכאב ראש הזה..
אין לי 2 סימים יש לי יאנג של סים אחד
@מוטי-ברנד כמה עולה מכשיר כזה?
-
@מוטי-ברנד כמה עולה מכשיר כזה?
@משה-איטשע תחפש באיביי GT-6312
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות