בעיה | ננעל לי הq2, מה עושים?
-
@משה-144 ,תדליק את הנגן עם מקש הפעלה + ווליום תחתון ויידלק על ריקוברי
תדפדף עם ווליום תחתון למשהו עם MMS או משהו כזה לקראת הסוף וזה יאפס את המכשיר
נ.ב. צריך שיהיה באותו זמן כרטיס זיכרון -
@משה-144 ,תדליק את הנגן עם מקש הפעלה + ווליום תחתון ויידלק על ריקוברי
תדפדף עם ווליום תחתון למשהו עם MMS או משהו כזה לקראת הסוף וזה יאפס את המכשיר
נ.ב. צריך שיהיה באותו זמן כרטיס זיכרון@אוהב-את-זה-0 אמר בבעיה | ננעל לי הq2, מה עושים?:
נ.ב. צריך שיהיה באותו זמן כרטיס זיכרון
לא נראה לי שצריך
-
@אוהב-את-זה-0 אמר בבעיה | ננעל לי הq2, מה עושים?:
נ.ב. צריך שיהיה באותו זמן כרטיס זיכרון
לא נראה לי שצריך
@avraham-s אמר בבעיה | ננעל לי הq2, מה עושים?:
@אוהב-את-זה-0 אמר בבעיה | ננעל לי הq2, מה עושים?:
נ.ב. צריך שיהיה באותו זמן כרטיס זיכרון
לא נראה לי שצריך
לי עבד גם בלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות