מדריך | מחיקת יישומי מערכת ללא גישת רוט
-
@דניאל-שיין תתקין את זה על המכשיר שלך וגם על המכשיר של החבר:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.aefyr.sai&hl=en_USזה מגבה ומתקין אפליקציות מפוצלות.
אצלו תעשה גיבוי, ואצלך תעשה את ההתקנה. הכל רק דרך האפליקציה.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@להבין-וליצור אתה לא מתקין...
-
@מישהו12 יכול להיות שחסום לי החיבור מהתוכנה הלא חוקית לניפוי באגים כי יש לי טאבלט של נטפרי
יש עוד אפשרויות להפעיל ניפוי באגים? -
-
-
פוסט זה נמחק!
@להבין-וליצור אמר במדריך | מחיקת יישומי מערכת ללא גישת רוט:
יש אפשרות לא רק למחוק? גם להוציא את זה מתוך המכשיר, ולהעתיק אליי??
יש אפשרות
כנס ל shelladb shellתמצא את המיקום של האפליקציה שאתה רוצה (תצטרך את השם של החבילה = your.package.name)
pm path your.package.nameתקבל נתיב כמו זה
package:/data/app/your.package.name-dFtBS8498cbLUpLKg8kUOQ==/base.apkכלומר הנתיב שלך זה זה
data/app/your.package.name-dFtBS8498cbLUpLKg8kUOQ==/base.apkתעתיק את הקובץ לזיכרון
cp /data/app/your.package.name-dFtBS8498cbLUpLKg8kUOQ==/base.apk /sdcard/ומשם למחשב (צא מshell לפני)
adb pull /sdcard/base.apk -
@להבין-וליצור אמר במדריך | מחיקת יישומי מערכת ללא גישת רוט:
יש אפשרות לא רק למחוק? גם להוציא את זה מתוך המכשיר, ולהעתיק אליי??
יש אפשרות
כנס ל shelladb shellתמצא את המיקום של האפליקציה שאתה רוצה (תצטרך את השם של החבילה = your.package.name)
pm path your.package.nameתקבל נתיב כמו זה
package:/data/app/your.package.name-dFtBS8498cbLUpLKg8kUOQ==/base.apkכלומר הנתיב שלך זה זה
data/app/your.package.name-dFtBS8498cbLUpLKg8kUOQ==/base.apkתעתיק את הקובץ לזיכרון
cp /data/app/your.package.name-dFtBS8498cbLUpLKg8kUOQ==/base.apk /sdcard/ומשם למחשב (צא מshell לפני)
adb pull /sdcard/base.apk -
-
-
@מישהו12 אמר במדריך | מחיקת יישומי מערכת ללא גישת רוט:
rm system/bim/wpa_suppclientמוחק את הוויפי?
לכאורה בלי הרשאות לא ימחוק
-
@מישהו12 אמר במדריך | מחיקת יישומי מערכת ללא גישת רוט:
rm system/bim/wpa_suppclientמוחק את הוויפי?
לכאורה בלי הרשאות לא ימחוק
-
@מישהו12 אמר במדריך | מחיקת יישומי מערכת ללא גישת רוט:
rm system/bim/wpa_suppclientמוחק את הוויפי?
לכאורה בלי הרשאות לא ימחוק
@a0533057932 אמר במדריך | מחיקת יישומי מערכת ללא גישת רוט:
לכאורה בלי הרשאות לא ימחוק
אפשר להוסיף לפקודה גם הרשאות, יש משהו כזה, לא? [לא רוט, סתם לתת לו את כל ההרשאות, זה נראה משהו כמו RW RW וכו'
-
@a0533057932 אמר במדריך | מחיקת יישומי מערכת ללא גישת רוט:
לכאורה בלי הרשאות לא ימחוק
אפשר להוסיף לפקודה גם הרשאות, יש משהו כזה, לא? [לא רוט, סתם לתת לו את כל ההרשאות, זה נראה משהו כמו RW RW וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
