בקשת מידע | התקנת אפליקציות ליאנג - מתקין חבילות
-
יש מישהו שיכול לעזור לי בהתקנת אפליקציון ליאנג 2?
אני לא מצליח להתקין, זה רושם לי מתקין חבילות עצר.
מי יכול לעזור?@משה-איטשע תתקין דרך Adb
-
@משה-איטשע תתקין דרך Adb
@משה-אהרוני מה זה Adb?
ואיך אני עושה את זה? -
@משה-אהרוני מה זה Adb?
ואיך אני עושה את זה?@משה-איטשע אני פירסמתי תוכנה שיכולה לעשות את זה כאן
-
@משה-איטשע אני פירסמתי תוכנה שיכולה לעשות את זה כאן
@משה-אהרוני מה זה באחרונים?
תודה! -
@משה-אהרוני מה זה באחרונים?
תודה!@משה-איטשע קיבלת
-
@משה-איטשע קיבלת
@משה-אהרוני אה.. אני רואה תודה!
-
@משה-איטשע קיבלת
@משה-אהרוני זה לא יורד, מה יכול להיות?
-
@משה-אהרוני זה לא יורד, מה יכול להיות?
@משה-איטשע שאתה עם נטפרי אולי
-
@משה-איטשע שאתה עם נטפרי אולי
@משה-אהרוני לא אני כרגע בלי כלום, בגלל זה.
-
@משה-אהרוני לא אני כרגע בלי כלום, בגלל זה.
@משה-איטשע זה יורד אבל בסוף עושה נכשל
-
@משה-איטשע זה יורד אבל בסוף עושה נכשל
@משה-איטשע אולי בגלל האנטי ווירוס
אתה צריך לכבות אותו -
@משה-איטשע אולי בגלל האנטי ווירוס
אתה צריך לכבות אותו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות