בירור | מיילים שמגיעים לסימניה לא נכנסים לדואר נכנס
-
עשיתי סימניה לסוג מסוים של דיוור אבל הוא פשוט לא מופיע בדואר הנכנס הראשי, ניסיתי להסיר מרשימת התפוצה ולהירשם מחדש זה לא עזר.
מישהו יודע? -
עשיתי סימניה לסוג מסוים של דיוור אבל הוא פשוט לא מופיע בדואר הנכנס הראשי, ניסיתי להסיר מרשימת התפוצה ולהירשם מחדש זה לא עזר.
מישהו יודע? -
@משה-אקספרס תפרט יותר, איזה סימניה עשית? תווית? או כרטיסיה של קידומי מכירות/פורומים וכדומה? ומה הכוונה שזה לא מופיע? לפי שיצרת את הסימניה זה כן הופיע בדואר נכנס?
@צדיק-תמים אכן, עשיתי תווית רגילה שדואר משולח מסוים יהיה תחת התווית ולאחר מכן הפסיק להופיע בראשי ואך ורק בתוך התווית
אשמח לדעת מה לעשות שיופיע בדואר נכנס הראשי וגם תחת התווית
תודה -
@צדיק-תמים אכן, עשיתי תווית רגילה שדואר משולח מסוים יהיה תחת התווית ולאחר מכן הפסיק להופיע בראשי ואך ורק בתוך התווית
אשמח לדעת מה לעשות שיופיע בדואר נכנס הראשי וגם תחת התווית
תודה -
@משה-אקספרס לא ענית על השאלה אם עשית תווית או כרטיסיה
בכל מקרה אם עשית כרטיסיה אז זה מופיע רק שם, ככה זה עובד, אם אתה רוצה רק שיהיה תווית תיצור מסנן שיוסיף תווית רגילה
יש לך פה מדריך מעולה של @bbn@צדיק-תמים זו באמת תווית ולא סימניה ולא הצלחתי להבין איך אני מוסיף את התווית "דואר נכנס" להודעות כך שאוטומטית יחול עליו ואראה את הדואר בראשי. (יש אופציה רק של דילוג על דואר נכנס ולא הכנסה אליו)
תודה
תודה -
@צדיק-תמים זו באמת תווית ולא סימניה ולא הצלחתי להבין איך אני מוסיף את התווית "דואר נכנס" להודעות כך שאוטומטית יחול עליו ואראה את הדואר בראשי. (יש אופציה רק של דילוג על דואר נכנס ולא הכנסה אליו)
תודה
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
