בעיה | שינוי גירסת ווינדוס
-
שלום וברכה
מלא זמן לא נכנסתי לבקר אבל הנה אני עם שאלה אני מבקש לא לענות סתם אלא רק פיתרון לבעיה
יש לי מחשב שקיבלתי במוסד לימודים עבור הספרייה עם ווינדוס חוקי (X64) והכל!
והתוכנה של הספרייה שקיימת אצלי (אקסס) פועלת רק על X86!
כשבאתי לשנות את הווינדוס הוא כותב לי שאי אפשר להתקין 32 סיביות.
מה עושים?? -
שלום וברכה
מלא זמן לא נכנסתי לבקר אבל הנה אני עם שאלה אני מבקש לא לענות סתם אלא רק פיתרון לבעיה
יש לי מחשב שקיבלתי במוסד לימודים עבור הספרייה עם ווינדוס חוקי (X64) והכל!
והתוכנה של הספרייה שקיימת אצלי (אקסס) פועלת רק על X86!
כשבאתי לשנות את הווינדוס הוא כותב לי שאי אפשר להתקין 32 סיביות.
מה עושים??@יעקב-מ-פינס אמר בבעיה | שינוי גירסת ווינדוס:
שלום וברכה
מלא זמן לא נכנסתי לבקר אבל הנה אני עם שאלה אני מבקש לא לענות סתם אלא רק פיתרון לבעיה
יש לי מחשב שקיבלתי במוסד לימודים עבור הספרייה עם ווינדוס חוקי (X64) והכל!
והתוכנה של הספרייה שקיימת אצלי (אקסס) פועלת רק על X86!
כשבאתי לשנות את הווינדוס הוא כותב לי שאי אפשר להתקין 32 סיביות.
מה עושים??א. מתקינים אופיס 32
ב. מחליפים את מערכת ההפעלה ל32 (לא מומלץ) -
ניתן להתקין אופיס 32 על ווינדוס 64?
-
ניתן להתקין אופיס 32 על ווינדוס 64?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות