בירור | אם כדאי לעבור כבר לווינדוס 11
-
וינדוס 11 יצא כמערכת לא מוכנה.
זה היה 10, עם ממשק שונה.
עכשיו בכל עדכון הם מוסיפים משהו אחר.
הכל נכתב מחדש.
המערכת לא מספיק יציבה לדעתי בינתיים. -
@יוסי5783 יש באג אחד שקיים מאז שזה יצא ועד עתה לא תוקן, זה איתחול של סייר הקבצים (explorer) מידי פעם (לרוב בסיום פעולות העתקה/העברה), נתקלתי בזה בכמה מחשבים.
-
@יוסי-מחשבים אמר בבירור | אם כדאי לעבור כבר לווינדוס 11:
@יוסי5783 יש באג אחד שקיים מאז שזה יצא ועד עתה לא תוקן, זה איתחול של סייר הקבצים (explorer) מידי פעם (לרוב בסיום פעולות העתקה/העברה), נתקלתי בזה בכמה מחשבים.
כפי הנראה זה תוקן בעדכון האחרון
https://www.makeuseof.com/windows-11-kb5008353-update-ssd-performance/?utm_source=MUO-NL-RP&utm_medium=newsletter" מטפל בבעיית אמינות שגורמת לסייר הקבצים ולתפריטי ההקשר של שולחן העבודה להפסיק לעבוד. "
אגב, שמתי לב לעוד באג, שלפעמים הוא לא פותח את התצוגה בחלונית שורת המשימות

-
@יוסי5783 אמר בבירור | אם כדאי לעבור כבר לווינדוס 11:
יש כבר עדכון רשמי לא בטא?
יש רשמי אבל הוא זהה לערוץ הבטא
@nh-local אמר בבירור | אם כדאי לעבור כבר לווינדוס 11:
@יוסי5783 אמר בבירור | אם כדאי לעבור כבר לווינדוס 11:
יש כבר עדכון רשמי לא בטא?
יש רשמי אבל הוא זהה לערוץ הבטא
כלומר?
-
@nh-local אמר בבירור | אם כדאי לעבור כבר לווינדוס 11:
@יוסי5783 אמר בבירור | אם כדאי לעבור כבר לווינדוס 11:
יש כבר עדכון רשמי לא בטא?
יש רשמי אבל הוא זהה לערוץ הבטא
כלומר?
-
@מישהו12 כלומר שבין אם סתם תעדכן ובין אם תרשם לערוץ אינסיידר בטא או פריוויו התוצאה תהיה אותה תוצאה ולא יהיה שינוי של ממש
-
@מישהו12 ערבבת קצת. אינסיידר זה שם כולל לשלוש ערוצים: דב - שהוא הכי מתקדם בהפרש משמעותי. בטא ופריוויו.
בכל אופן יכול להיות שטעיתי לגבי ההבדלים -
N NH.LOCAL התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
