Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
@שמוליק את הראשון יש בקלות ובזול השני זה סיפור יקר ואפילו מאד
@אליהו תחפש ברשת פקס טו מייל
@אליהו ימות המשיח בחינם
@שמואל איך?
@ארי https://www.call2all.co.il/f2/viewtopic.php?t=4171#p27540
@שמואל תסביר לנו בדיוק איך להגדיר את זה במערכת ואיפה לשים את זה אם תוכל בבקשה
@עניו-כמשה כתבתי מדריך.
@Men770 ניסיתי להגדיר בהגדרות מתקדמות אבל כתוב לי שאין לי הרשאה לזה מה צריך לעשות
@עניו-כמשה לא הגדרת טוב. תרענן עת העמוד ותצלם תמונה מלשונית "הגדרות מתקדמות"
@עניו-כמשה אתה ממש לא בכיוון! אתה צריך להחליף את "yourmail" למייל שלך, ואת השורה השלישית תמחק.
השאלה אם המסך הזה הוא בסדר @שמואל
היינו באמת צריך ללחוץ אח"כ צור את הקובץ?
@עניו-כמשה עכשיו אני רואה עוד משהוא. כתוב לך למטה "צור את הקובץ". משהוא שם לא בסדר. תשלח לי בפרטי מספר מערכת ואני יבדוק את זה.
@שמואל לי הוא כותב שאין לי הרשאות ושאני ימלא טופס מסוים זה מה שצריך לעשות?
@שמואל אני מתקשר ממספר שלא חסום לו המספר ואומר המספר אינו פעיל
@שמואל אמר בפקס למייל:
ואת השורה השלישית תמחק.
לא כתבת את זה במדריך...
@aiib אמר בפקס למייל:
לא אני כתבתי את המדריך. וכותב המדריך כתב מפורש שאין צורך בשורה השלישית
@aiib אמר בפקס למייל: לא כתבת את זה במדריך... לא אני כתבתי את המדריך.
לא אני כתבתי את המדריך.
צודק סליחה
וכותב המדריך כתב מפורש שאין צורך בשורה השלישית
לא ראיתי. בכל אופן משום מה זה לא עובד..
@aiib המודול פעיל כרגע רק במערכות שנמצאים על השרתים שלנו בקבוצת yemot ולא בymt, ניתן לבדוק איזה שרת המערכת שלכם נמצאת על ידי שנכנסים למערכת שלכם דרך האתר ובתחתית העמוד רשום בסוגריים ymt או yemot מי שרשום לו yemot וזה אמור לעבוד לו.