באג | בעיה בwindos media player
-
יש לי ווינדוס 11 וב windos media player בכיתוב בעברית מופיע משמאל לימין בכתב מראה ככה:
וכן עצם התוכנה מוצגת הפוך,שימו לב ללחצן של השיר הבא:
יש איך לפתור?

-
יש לי ווינדוס 11 וב windos media player בכיתוב בעברית מופיע משמאל לימין בכתב מראה ככה:
וכן עצם התוכנה מוצגת הפוך,שימו לב ללחצן של השיר הבא:
יש איך לפתור?
פוסט זה נמחק! -
י ידידיה כהן סימן נושא זה כשאלה ב
-
פוסט זה נמחק!
@ידידיה-כהן שים לב, בכדי לערוך הודעה והכותרת, לא צריך לכתוב פוסט חדש, אפשר פשוט לערוך ע"י 3 הנקודות בצד השמאלי של הפוסט.
לכן רכז אותם יחד בפוסט הראשון, וכן המר את הכותרת לראויה ומתאימה.
ליתר הסברים לחץ כאן.
בהצלחה. -
R rbu התייחס לנושא זה
-
K K11001100 התייחס לנושא זה
-
K K11001100 התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות