בקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ'
-
@אביבי מושלם! לאחר שהתקנתי את הדרייברים עשיתי כמו שאמרת וזה עבד אבל עכשיו המכשיר נכנס ללופ ולא עולה (יש רק אפשרות להכנס לריקברי) מה צריך לעשות?
-
@משה-ת אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@אביבי אתה יכול להעלות של QIN 2 לא פרו?
לא ידוע לי שיצרו כזה
-
@משה-ת אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@אביבי אתה יכול להעלות של QIN 2 לא פרו?
לא ידוע לי שיצרו כזה
@a0533057932 אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@משה-ת אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@אביבי אתה יכול להעלות של QIN 2 לא פרו?
לא ידוע לי שיצרו כזה
גם לי
-
@אביבי אין לי איך להעלות אבל לא רואים משהו מיוחד נדלק המסך הכחול עם הכיתוב של qin 2 ולאחר כ 10 - 15 שניות נכבה ושוב נדלק וחוזר חלילה
-
@אביבי אין לי איך להעלות אבל לא רואים משהו מיוחד נדלק המסך הכחול עם הכיתוב של qin 2 ולאחר כ 10 - 15 שניות נכבה ושוב נדלק וחוזר חלילה
-
@טכנולוג תנסה לצרוב שוב את הtwrp
זהירות!!!! הפעולה הבאה מוחקת את כל הקבצים במכשיר!!!!
ואם לא עוזר תכנס לtwrp תכנס ל Wipe תלחץ על format data זה יעביר אותך למסך תכתוב yes ואחרי זה תלחץ על reboot system
תעדכן -
@אביבי אולי תאמר לי איפה הבעיה הבוטלאודר פתוח המכשיר מכובה אני עושה ע"פ ההוראות שכתבת והתוכנה לא צורבת את הקובץ מה חסר?
-
@טכנולוג אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@אביבי האם יש לך או למישהו כאן את הגירסא המקורית?
יש ב4PDA
אבל מה היא תעזור לך?
היא סינית ואנגלית בלבד -
@טכנולוג אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@אביבי אולי תאמר לי איפה הבעיה הבוטלאודר פתוח המכשיר מכובה אני עושה ע"פ ההוראות שכתבת והתוכנה לא צורבת את הקובץ מה חסר?
דרייברים
@mefateach נכון מאוד בהמשך הוא צירף דרייברים וזה עבד אבל המכשיר נכנס ללופ ואני עכשיו לא מצליח להפעיל אותו חוץ מהריקברי מה ניתן לעשות?
-
@טכנולוג אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@אביבי האם יש לך או למישהו כאן את הגירסא המקורית?
יש ב4PDA
אבל מה היא תעזור לך?
היא סינית ואנגלית בלבד@a0533057932 הבנתי שיש שם גם עברית
-
@mefateach נכון מאוד בהמשך הוא צירף דרייברים וזה עבד אבל המכשיר נכנס ללופ ואני עכשיו לא מצליח להפעיל אותו חוץ מהריקברי מה ניתן לעשות?
@טכנולוג אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@mefateach נכון מאוד בהמשך הוא צירף דרייברים וזה עבד אבל המכשיר נכנס ללופ ואני עכשיו לא מצליח להפעיל אותו חוץ מהריקברי מה ניתן לעשות?
לצרוב מחדש את הבוט ריקברי וסיסטם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות