בקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ'
-
@אביבי לצריבה אאל"ט זה לא משנה
זה פשוט לא ידלק לאחר מכן@a0533057932 אני גם חושב פשוט לא נסיתי אני לא רוצה לקחת סיכון.
-
@אביבי לא, לכן אמרתי שזה לא קשור אבל מצד שני הוא לא עושה כלום .
אמור להפתח מסך או משהו או שבגלל שלא פתוח בוטלאדור זה נכנס ישר למכשיר? -
@טכנולוג שכחתי להגיד לך להתקין דריברים תתקין ותגיד לי אם הצלחת
SPD_Driver_R4.20.0201.rar -
@טכנולוג שכחתי להגיד לך להתקין דריברים תתקין ותגיד לי אם הצלחת
SPD_Driver_R4.20.0201.rar -
@אביבי מושלם! לאחר שהתקנתי את הדרייברים עשיתי כמו שאמרת וזה עבד אבל עכשיו המכשיר נכנס ללופ ולא עולה (יש רק אפשרות להכנס לריקברי) מה צריך לעשות?
-
@משה-ת אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@אביבי אתה יכול להעלות של QIN 2 לא פרו?
לא ידוע לי שיצרו כזה
-
@משה-ת אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@אביבי אתה יכול להעלות של QIN 2 לא פרו?
לא ידוע לי שיצרו כזה
@a0533057932 אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@משה-ת אמר בבקשה | twrp לשיאומי Qin 2 טאצ':
@אביבי אתה יכול להעלות של QIN 2 לא פרו?
לא ידוע לי שיצרו כזה
גם לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
