בעיה | טאצ יאנג 2
-
יש לי יאנג 2 שהטאצ הפסיק לעבוד ניסיתי להחליף טאצ חדש וזה גם לא עובד השאלה מה עוד אפשר לעשות אולי יש איזה רכיב שצריך להזיז או להחליף? @שלמה-ווייס
-
יש לי יאנג 2 שהטאצ הפסיק לעבוד ניסיתי להחליף טאצ חדש וזה גם לא עובד השאלה מה עוד אפשר לעשות אולי יש איזה רכיב שצריך להזיז או להחליף? @שלמה-ווייס
@נחמן-פראנק יכול להיות שמה ששמת השני גם מקולקל !
-
@חיים-יענקל זה טאצ חדש השני ששמתי
-
מ מגדלים סימן נושא זה כשאלה ב
-
יש לי יאנג 2 שהטאצ הפסיק לעבוד ניסיתי להחליף טאצ חדש וזה גם לא עובד השאלה מה עוד אפשר לעשות אולי יש איזה רכיב שצריך להזיז או להחליף? @שלמה-ווייס
@נחמן-פראנק היה לי פעם שהחלפתי טאצ' (למכשיר אחר) והוא לא עבד ובסוף גיליתי שצריך לחבר לחבר את הכבל שלו הפוך (למרות שזה ממש לא הגיוני) ואז עבד, אולי תנסה גם לבדוק משהו כזה
-
@נחמן-פראנק היה לי פעם שהחלפתי טאצ' (למכשיר אחר) והוא לא עבד ובסוף גיליתי שצריך לחבר לחבר את הכבל שלו הפוך (למרות שזה ממש לא הגיוני) ואז עבד, אולי תנסה גם לבדוק משהו כזה
@itamar25 לא חיברתי כמו שהיה בישן ככה זה אמור לעבוד
-
@itamar25 לא חיברתי כמו שהיה בישן ככה זה אמור לעבוד
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
ככה זה אמור לעבוד
@itamar25 אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
(למרות שזה ממש לא הגיוני)
-
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
ככה זה אמור לעבוד
@itamar25 אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
(למרות שזה ממש לא הגיוני)
@itamar25 אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
ככה זה אמור לעבוד
@itamar25 אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
(למרות שזה ממש לא הגיוני)
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
חיברתי כמו שהיה בישן
-
@itamar25 אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
ככה זה אמור לעבוד
@itamar25 אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
(למרות שזה ממש לא הגיוני)
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
חיברתי כמו שהיה בישן
@נחמן-פראנק אולי אתה יודע @שלמה-ווייס או שאני יכול לבוא שאתה תתקן
-
@נחמן-פראנק אולי אתה יודע @שלמה-ווייס או שאני יכול לבוא שאתה תתקן
@נחמן-פראנק כנראה נשר איזה מוליך/קבל צריך לאבחן את הלוח אם וזה אכן המקצוע שלי אך איני נמצא בארץ עד שבוע הבא יום שלישי, אז אם לא תסתדר עד אז נהיה בקשר
-
@נחמן-פראנק כנראה נשר איזה מוליך/קבל צריך לאבחן את הלוח אם וזה אכן המקצוע שלי אך איני נמצא בארץ עד שבוע הבא יום שלישי, אז אם לא תסתדר עד אז נהיה בקשר
@שלמה-ווייס אוקי אני ייצור קשר ביום שלישי הבא תודה
-
@נחמן-פראנק כנראה נשר איזה מוליך/קבל צריך לאבחן את הלוח אם וזה אכן המקצוע שלי אך איני נמצא בארץ עד שבוע הבא יום שלישי, אז אם לא תסתדר עד אז נהיה בקשר
@שלמה-ווייס אמר בבעיה | טאצ יאנג 2:
@נחמן-פראנק כנראה נשר איזה מוליך/קבל צריך לאבחן את הלוח אם וזה אכן המקצוע שלי אך איני נמצא בארץ עד שבוע הבא יום שלישי, אז אם לא תסתדר עד אז נהיה בקשר
@שלמה-ווייס זה המייל שלי אם אתה יכול להגיד לי איפה המעבדה שלך כדי שאוכל להביא לך את הלוח mn05252772089@gmail.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות