בעיה | אופיס בעברית
-
הורדתי קובץ התקנה של יוסי מחשבים
אבל הוא יצא באנגלית ואני צריך בדחיפות אופיס בעברית
מי שיוכל לעדכן ואיךך עושים זאת להעלות את הקבצים הדרושים
ייש"כ -
הורדתי קובץ התקנה של יוסי מחשבים
אבל הוא יצא באנגלית ואני צריך בדחיפות אופיס בעברית
מי שיוכל לעדכן ואיךך עושים זאת להעלות את הקבצים הדרושים
ייש"כ -
הורדתי קובץ התקנה של יוסי מחשבים
אבל הוא יצא באנגלית ואני צריך בדחיפות אופיס בעברית
מי שיוכל לעדכן ואיךך עושים זאת להעלות את הקבצים הדרושים
ייש"כ@יצחק-קוזניץ הסרת והתקנת כמו במדריך?
האופיס שהעלתי הוא ללא חבילת אנגלית כלל.
כך שאם יש לך אנגלית זה שאריות מהאופיס הקודם. -
@יצחק-קוזניץ
תסתכל כאן לדוג'
מאוד פשוט -
הורדתי קובץ התקנה של יוסי מחשבים
אבל הוא יצא באנגלית ואני צריך בדחיפות אופיס בעברית
מי שיוכל לעדכן ואיךך עושים זאת להעלות את הקבצים הדרושים
ייש"כ@יצחק-קוזניץ עיי' היטב חוקי הפורום.....
כללי כתיבה - 6:מיותר לציין שאסור לכלול מילים כמו דחוף וכ"ש לא דחוףףף וכד'
-
-
@אבי-ים אמר בבעיה | אופיס בעברית:
@יוסי-מחשבים אמר בבעיה | אופיס בעברית דחוף:
עדיין עובד?
עובד מצוין
הוא אמור לא לעבוד?לכאורה "הורדה" ודאי צריך לא לעבוד, כי הוסיפו קבצים להתקנה שלא מוגדרים שם להורדה
-
@יצחק-קוזניץ הסרת והתקנת כמו במדריך?
האופיס שהעלתי הוא ללא חבילת אנגלית כלל.
כך שאם יש לך אנגלית זה שאריות מהאופיס הקודם.@יוסי-מחשבים
הבעיה שלי הייתה שלא ידעתי שצריך לעדכן בצד שמאל את השפה
ונראה לי שכדאי לעדכן את זה במדריך
פשוט לא ידעתי
בכ"א ייש"כ לכל העוזרים והמסיעים. -
@יוסי-מחשבים
הבעיה שלי הייתה שלא ידעתי שצריך לעדכן בצד שמאל את השפה
ונראה לי שכדאי לעדכן את זה במדריך
פשוט לא ידעתי
בכ"א ייש"כ לכל העוזרים והמסיעים.@יצחק-קוזניץ אמר בבעיה | אופיס בעברית:
@יוסי-מחשבים
הבעיה שלי הייתה שלא ידעתי שצריך לעדכן בצד שמאל את השפה
ונראה לי שכדאי לעדכן את זה במדריך
פשוט לא ידעתי
בכ"א ייש"כ לכל העוזרים והמסיעים.*בצד ימין
בכ"א אין צורך לעדכן את השפה בקובץ האופליין
כנראה התקנת אונליין, על זה אין מדריך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות