בעיה | ווינדוס 11
-
התקנתי ווינדוס 11 והמחשב שלי לא פינה לי זכרון של הווינדוס הקודם זאת אומרת לפני ההתקנה היה 4 גיגה פנוי ועכשיו אין כלום פנוי מה עושים?
@danidani אמר בבעיה | ווינדוס 11:
התקנתי ווינדוס 11 והמחשב שלי לא פינה לי זכרון של הווינדוס הקודם זאת אומרת לפני ההתקנה היה 4 גיגה פנוי ועכשיו אין כלום פנוי מה עושים?
סיימת כבר להתקין?
ואם כן הכל עובד?
אם כן, תכתוב בחיפוש "ניקוי הדיסק" ותבחר שינקה גם התקנות וינדוס קודמות, וזה יסיר את ההתקנה הקודמת -
@danidani אמר בבעיה | ווינדוס 11:
התקנתי ווינדוס 11 והמחשב שלי לא פינה לי זכרון של הווינדוס הקודם זאת אומרת לפני ההתקנה היה 4 גיגה פנוי ועכשיו אין כלום פנוי מה עושים?
סיימת כבר להתקין?
ואם כן הכל עובד?
אם כן, תכתוב בחיפוש "ניקוי הדיסק" ותבחר שינקה גם התקנות וינדוס קודמות, וזה יסיר את ההתקנה הקודמת -
@danidani אמר בבעיה | ווינדוס 11:
@משהקפלן איך עושים את זה בדיוק אין שם אופציה של ניקוי התקנה קודמת
הפעלת כמנהל?
-
@danidani אמר בבעיה | ווינדוס 11:
@משהקפלן איך עושים את זה בדיוק אין שם אופציה של ניקוי התקנה קודמת
הפעלת כמנהל?
@a0533057932 לא
-
-
@a0533057932 זה לא נפתח לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות