בקשת מידע | אחסון נתונים ב: onedrive ללא תפיסת מקום במחשב?
-
@a0533057932 עשיתי פנה שטח, ועדיין הכונן שלי מראה שהוא מלא ולא התרוקן.
@הסופר אמר בבקשת מידע | אחסון נתונים ב: onedrive ללא תפיסת מקום במחשב?:
@a0533057932 עשיתי פנה שטח, ועדיין הכונן שלי מראה שהוא מלא ולא התרוקן.
כמדומני שזה לא נמחק מיד
-
@a0533057932 עשיתי פנה שטח, ועדיין הכונן שלי מראה שהוא מלא ולא התרוקן.
-
@הסופר אמר בבקשת מידע | אחסון נתונים ב: onedrive ללא תפיסת מקום במחשב?:
@a0533057932 עשיתי פנה שטח, ועדיין הכונן שלי מראה שהוא מלא ולא התרוקן.
כמדומני שזה לא נמחק מיד
@a0533057932 עברו יומיים, ועדיין לא התפנה לי מהזיכרון בכלל.
-
@הסופר מה הסמל ליד הקובץ?
ענן?
עיגול של V ירוק? -
@הסופר מה הסמל ליד הקובץ?
ענן?
עיגול של V ירוק?@a0533057932 ענן כחול ריק

-
@a0533057932 ענן כחול ריק

@הסופר אז על פי מייקרוסופט הוא לא תופס מקום מהמחשב
הרצת ניקוי דיסק? -
@הסופר אז על פי מייקרוסופט הוא לא תופס מקום מהמחשב
הרצת ניקוי דיסק?@a0533057932 לחצתי על הקבצים בתיקיה בלחצן ימני, בחלונית לחצתי על פנה שטח
-
@a0533057932 לחצתי על הקבצים בתיקיה בלחצן ימני, בחלונית לחצתי על פנה שטח
@הסופר אמר בבקשת מידע | אחסון נתונים ב: onedrive ללא תפיסת מקום במחשב?:
@a0533057932 לחצתי על הקבצים בתיקיה בלחצן ימני, בחלונית לחתי על פנה שטח
תריץ ניקוי דיסק מלא
-
@הסופר אמר בבקשת מידע | אחסון נתונים ב: onedrive ללא תפיסת מקום במחשב?:
@a0533057932 לחצתי על הקבצים בתיקיה בלחצן ימני, בחלונית לחתי על פנה שטח
תריץ ניקוי דיסק מלא
@a0533057932 איך אני עושה את זה, מה הם השלבים?
-
@a0533057932 איך אני עושה את זה, מה הם השלבים?
@הסופר כותב בהתחל ניקוי הדיסק
ומריץ אותו -
@הסופר כותב בהתחל ניקוי הדיסק
ומריץ אותו@a0533057932 עשיתי ניקוי, אך זה לא שינה כלום.
[נ.ב ממש תודה שאתה עוזר לי] -
@a0533057932 עשיתי ניקוי, אך זה לא שינה כלום.
[נ.ב ממש תודה שאתה עוזר לי]@הסופר נחזור לבסיס
מניין לך שקבצי הוואן דרייב הם אלו שתופסים מקום? -
@הסופר נחזור לבסיס
מניין לך שקבצי הוואן דרייב הם אלו שתופסים מקום?@a0533057932 ראיתי כמה הכונן :C היה מלא לפני שפתחתי את תיקיית הגיבוי וכמה לאחמ"כ, כרגע לא נשאר לי כמעט מקום, ויש לי עוד המון חומר לגבות
-
@a0533057932 ראיתי כמה הכונן :C היה מלא לפני שפתחתי את תיקיית הגיבוי וכמה לאחמ"כ, כרגע לא נשאר לי כמעט מקום, ויש לי עוד המון חומר לגבות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות