בעיה | דפדפנים לא עובדים - שגיאה 0xc0000022
-
שלום וברכה
כל הדפדפים במחשב שלי (כרום, אדג', פיירפוקס) הפסיקו לעבוד פתאום הבוקר, ולא נפתחים.
כשאני לוחץ לפתוח את כרום הוא כותב לי שגיאה 0xc0000022

שאר הדפדפנים אפילו לא כותבים שגיאה, פשוט לא מגיבים. (גם כשאני מנסה לפתוח איתם קבצי pdf).
הצלחתי להתקין דפדפן CCleaner Browser ואיתו אני מצליח לעבוד.
זה תוקע לי את כל העבודה ודחוף לי מאוד לסדר את זה
מישהו יודע פיתרון לבעיה?
תודה רבה!! -
שלום וברכה
כל הדפדפים במחשב שלי (כרום, אדג', פיירפוקס) הפסיקו לעבוד פתאום הבוקר, ולא נפתחים.
כשאני לוחץ לפתוח את כרום הוא כותב לי שגיאה 0xc0000022

שאר הדפדפנים אפילו לא כותבים שגיאה, פשוט לא מגיבים. (גם כשאני מנסה לפתוח איתם קבצי pdf).
הצלחתי להתקין דפדפן CCleaner Browser ואיתו אני מצליח לעבוד.
זה תוקע לי את כל העבודה ודחוף לי מאוד לסדר את זה
מישהו יודע פיתרון לבעיה?
תודה רבה!!@איש-פלוני עיין כאן
-
שלום וברכה
כל הדפדפים במחשב שלי (כרום, אדג', פיירפוקס) הפסיקו לעבוד פתאום הבוקר, ולא נפתחים.
כשאני לוחץ לפתוח את כרום הוא כותב לי שגיאה 0xc0000022

שאר הדפדפנים אפילו לא כותבים שגיאה, פשוט לא מגיבים. (גם כשאני מנסה לפתוח איתם קבצי pdf).
הצלחתי להתקין דפדפן CCleaner Browser ואיתו אני מצליח לעבוד.
זה תוקע לי את כל העבודה ודחוף לי מאוד לסדר את זה
מישהו יודע פיתרון לבעיה?
תודה רבה!!@איש-פלוני יש לך אנטי-וירוס מעודכן במחשב?
-
@איש-פלוני יש לך אנטי-וירוס מעודכן במחשב?
@יוסי-מחשבים כן, איסט.
-
@איש-פלוני עיין כאן
@מתכנת-חובב חלק מהדברים לא הצלחתי להבין מה לעשות וחלק לא עזרו.
בינתיים אני עדיין תקוע... -
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות