בקשת מידע | גירסה QIN S1
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | גירסה QIN S1:
@נחמן-פראנק תסתכל כאן
https://mitmachim.top/topic/16390/אינדקס-גירסאות-לשיאומי-qin1s-מתעדכן/316
אתה צריך שירותי גוגללא הבנתי
-
@נחמן-פראנק מה לא הבנת?
תסתכל שם.
איזה גרסא מתאימה לך לפי הקריטוריונים שלך.@מישהו12 אוקיי תודה
-
@נחמן-פראנק מה לא הבנת?
תסתכל שם.
איזה גרסא מתאימה לך לפי הקריטוריונים שלך. -
@trhtkxvyh מה אתה רוצה?!
-
@trhtkxvyh לא, אין לי את שניהם.תסביר מה אתה רוצה.
-
@מישהו12 אני רוצה להוריד את כל זה 16440880021002116390018967020647.jpg
-
@trhtkxvyh לא הבנתי כלום.
אבל אם אתה רוצה להעלים משם סמלים אין צורך לדבר איתי, יש מדריך בפורום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות