דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. בעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?

בעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - ווינדוס 11
21 פוסטים 6 כותבים 528 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ת מנותק
    ת מנותק
    תמיד עוזר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמיד עוזר
    #1

    אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

    מישהו12מ A0533057932A 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ת תמיד עוזר

      אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

      מישהו12מ מנותק
      מישהו12מ מנותק
      מישהו12
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @תמיד-עוזר איזה וינדוס יש לך? מה פירוש אין לך מייקרוספט סטור?

      הבלוג שלי
      https://aiv-dev.com/he-IL/

      ת 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • מישהו12מ מישהו12

        @תמיד-עוזר איזה וינדוס יש לך? מה פירוש אין לך מייקרוספט סטור?

        ת מנותק
        ת מנותק
        תמיד עוזר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מישהו12 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

        @תמיד-עוזר איזה וינדוס יש לך? מה פירוש אין לך מייקרוספט סטור?

        11

        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ת תמיד עוזר

          @מישהו12 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

          @תמיד-עוזר איזה וינדוס יש לך? מה פירוש אין לך מייקרוספט סטור?

          11

          מישהו12מ מנותק
          מישהו12מ מנותק
          מישהו12
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @תמיד-עוזר

          @מישהו12 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

          מה פירוש אין לך מייקרוספט סטור?

          הבלוג שלי
          https://aiv-dev.com/he-IL/

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מישהו12מ מישהו12

            @תמיד-עוזר איזה וינדוס יש לך? מה פירוש אין לך מייקרוספט סטור?

            ת מנותק
            ת מנותק
            תמיד עוזר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מישהו12 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

            @תמיד-עוזר איזה וינדוס יש לך? מה פירוש אין לך מייקרוספט סטור?

            8ac68229-de10-415f-b9e9-7139628d92a1-image.png
            7ef07563-0b3d-4427-a8c3-895e8e506c1f-image.png

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ת מנותק
              ת מנותק
              תמיד עוזר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              או שאפשר להתקין מייקרוסופט סטור ידנית

              מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ת תמיד עוזר סימן נושא זה כשאלה ב
              • ת תמיד עוזר

                או שאפשר להתקין מייקרוסופט סטור ידנית

                מישהו12מ מנותק
                מישהו12מ מנותק
                מישהו12
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @תמיד-עוזר תחפש
                microsoft store

                הבלוג שלי
                https://aiv-dev.com/he-IL/

                ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מישהו12מ מישהו12

                  @תמיד-עוזר תחפש
                  microsoft store

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תמיד עוזר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @מישהו12 אין

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מישהו12מ מישהו12

                    @תמיד-עוזר תחפש
                    microsoft store

                    ת מנותק
                    ת מנותק
                    תמיד עוזר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מישהו12 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

                    @תמיד-עוזר תחפש
                    microsoft store

                    ad962a44-33ea-4d69-9a6f-9dc630a72212-image.png

                    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ת תמיד עוזר

                      @מישהו12 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

                      @תמיד-עוזר תחפש
                      microsoft store

                      ad962a44-33ea-4d69-9a6f-9dc630a72212-image.png

                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12מ מנותק
                      מישהו12
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @תמיד-עוזר תלחץ אנטר ותפתח את פותר הבעיות

                      הבלוג שלי
                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ת תמיד עוזר

                        אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932A מנותק
                        A0533057932
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                        אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

                        תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
                        ותריץ את הקוד הבא

                        Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
                        
                        ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • A0533057932A A0533057932

                          @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                          אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

                          תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
                          ותריץ את הקוד הבא

                          Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
                          
                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תמיד עוזר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @a0533057932 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

                          @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                          אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

                          תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
                          ותריץ את הקוד הבא

                          Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
                          

                          הרצתי

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A0533057932A A0533057932

                            @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                            אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

                            תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
                            ותריץ את הקוד הבא

                            Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
                            
                            ת מנותק
                            ת מנותק
                            תמיד עוזר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @a0533057932 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

                            @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                            אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

                            תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
                            ותריץ את הקוד הבא

                            Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
                            

                            65c25977-7d99-4217-88d8-9a37f7cda1ff-image.png

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ת תמיד עוזר

                              @a0533057932 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

                              @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                              אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

                              תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
                              ותריץ את הקוד הבא

                              Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
                              

                              65c25977-7d99-4217-88d8-9a37f7cda1ff-image.png

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אני אני 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני 1
                              #14

                              @תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

                              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אני אני 1

                                @תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

                                ת מנותק
                                ת מנותק
                                תמיד עוזר
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                                @תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

                                fed1564b-cee4-4b6d-bebb-e7ff5a54e376-image.png

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ת תמיד עוזר

                                  @אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                                  @תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

                                  fed1564b-cee4-4b6d-bebb-e7ff5a54e376-image.png

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אני אני 1
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @תמיד-עוזר
                                  לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)

                                  THMHET ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אני אני 1

                                    @תמיד-עוזר
                                    לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)

                                    THMHET מנותק
                                    THMHET מנותק
                                    THMHE
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @אני-אני-1 אם סינון אז אולי הסטור לא יפתח אבל יהיה קיים במחשב.

                                    I love to learn Tora
                                    I'm learning also English

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • THMHET THMHE

                                      @אני-אני-1 אם סינון אז אולי הסטור לא יפתח אבל יהיה קיים במחשב.

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אני אני 1
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @thmhe
                                      תנסה - לנתק את האינטרנט להפעיל את הפקודה הנ"ל [זה לא הולך]

                                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אני אני 1

                                        @thmhe
                                        תנסה - לנתק את האינטרנט להפעיל את הפקודה הנ"ל [זה לא הולך]

                                        ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתיר מנותק
                                        ראובן שבתי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                                        #19

                                        @אני-אני-1 התעלמת מהשאלה של @THMHE
                                        הוא שואל אותך למה אין לו סטור
                                        סינון קשור לכך שלא יפתח אבל שלא יהיה לו במחשב?

                                        ...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אני אני 1

                                          @תמיד-עוזר
                                          לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)

                                          ת מנותק
                                          ת מנותק
                                          תמיד עוזר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                                          @תמיד-עוזר
                                          לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)

                                          אין סינון

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר