בעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?
-
@תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור
תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
ותריץ את הקוד הבאGet-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml" -
@תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור
תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
ותריץ את הקוד הבאGet-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"@a0533057932 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:
@תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור
תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
ותריץ את הקוד הבאGet-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"הרצתי
-
@תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור
תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
ותריץ את הקוד הבאGet-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"@a0533057932 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:
@תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור
תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
ותריץ את הקוד הבאGet-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
-
@a0533057932 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:
@תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור
תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
ותריץ את הקוד הבאGet-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
@תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש
wsresetתעדכן מה קורה -
@תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש
wsresetתעדכן מה קורה@אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
@תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

-
@אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
@תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

@תמיד-עוזר
לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה) -
@תמיד-עוזר
לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)@אני-אני-1 אם סינון אז אולי הסטור לא יפתח אבל יהיה קיים במחשב.
-
@אני-אני-1 אם סינון אז אולי הסטור לא יפתח אבל יהיה קיים במחשב.
-
@אני-אני-1 התעלמת מהשאלה של @THMHE
הוא שואל אותך למה אין לו סטור
סינון קשור לכך שלא יפתח אבל שלא יהיה לו במחשב? -
@תמיד-עוזר
לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)@אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
@תמיד-עוזר
לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)אין סינון
-
@אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:
@תמיד-עוזר
לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)אין סינון
זו דחייה שבאמת אין לי עליה תשובה..
מה שכן אולי יעזור - האם התקנת גירסא רגילה, וכן, על חומרה מתאימה.
עריכה - מחיפוש גוגל ראיתי שזה יכול להגרם גם מכך כשוינדוס לא מעודכן.
@ראובן-שבתי לא התעלמתי - פשוט זה אמור לאפס ולהתקין מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות