דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. בעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?

בעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - ווינדוס 11
21 פוסטים 6 כותבים 528 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מישהו12מ מישהו12

    @תמיד-עוזר תחפש
    microsoft store

    ת מנותק
    ת מנותק
    תמיד עוזר
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @מישהו12 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

    @תמיד-עוזר תחפש
    microsoft store

    ad962a44-33ea-4d69-9a6f-9dc630a72212-image.png

    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ת תמיד עוזר

      @מישהו12 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

      @תמיד-עוזר תחפש
      microsoft store

      ad962a44-33ea-4d69-9a6f-9dc630a72212-image.png

      מישהו12מ מנותק
      מישהו12מ מנותק
      מישהו12
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @תמיד-עוזר תלחץ אנטר ותפתח את פותר הבעיות

      הבלוג שלי
      https://aiv-dev.com/he-IL/

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ת תמיד עוזר

        אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

        A0533057932A מנותק
        A0533057932A מנותק
        A0533057932
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

        אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

        תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
        ותריץ את הקוד הבא

        Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
        
        ת 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • A0533057932A A0533057932

          @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

          אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

          תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
          ותריץ את הקוד הבא

          Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
          
          ת מנותק
          ת מנותק
          תמיד עוזר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @a0533057932 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

          @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

          אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

          תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
          ותריץ את הקוד הבא

          Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
          

          הרצתי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A0533057932A A0533057932

            @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

            אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

            תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
            ותריץ את הקוד הבא

            Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
            
            ת מנותק
            ת מנותק
            תמיד עוזר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @a0533057932 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

            @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

            אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

            תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
            ותריץ את הקוד הבא

            Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
            

            65c25977-7d99-4217-88d8-9a37f7cda1ff-image.png

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ת תמיד עוזר

              @a0533057932 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור:

              @תמיד-עוזר אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

              אני רוצה להתקין את זה ואני לא יכול כי אין לי מייקרוסופט סטור

              תפעיל ווינדוס טרמינל כמנהל
              ותריץ את הקוד הבא

              Get-AppXPackage *WindowsStore* -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"
              

              65c25977-7d99-4217-88d8-9a37f7cda1ff-image.png

              א מנותק
              א מנותק
              אני אני 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני 1
              #14

              @תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

              ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אני אני 1

                @תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

                ת מנותק
                ת מנותק
                תמיד עוזר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                @תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

                fed1564b-cee4-4b6d-bebb-e7ff5a54e376-image.png

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ת תמיד עוזר

                  @אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                  @תמיד-עוזר תרשום בשורת החיפוש wsreset תעדכן מה קורה

                  fed1564b-cee4-4b6d-bebb-e7ff5a54e376-image.png

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אני אני 1
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @תמיד-עוזר
                  לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)

                  THMHET ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • א אני אני 1

                    @תמיד-עוזר
                    לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)

                    THMHET מנותק
                    THMHET מנותק
                    THMHE
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @אני-אני-1 אם סינון אז אולי הסטור לא יפתח אבל יהיה קיים במחשב.

                    I love to learn Tora
                    I'm learning also English

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • THMHET THMHE

                      @אני-אני-1 אם סינון אז אולי הסטור לא יפתח אבל יהיה קיים במחשב.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אני אני 1
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @thmhe
                      תנסה - לנתק את האינטרנט להפעיל את הפקודה הנ"ל [זה לא הולך]

                      ראובן שבתיר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אני אני 1

                        @thmhe
                        תנסה - לנתק את האינטרנט להפעיל את הפקודה הנ"ל [זה לא הולך]

                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתיר מנותק
                        ראובן שבתי
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ראובן שבתי
                        #19

                        @אני-אני-1 התעלמת מהשאלה של @THMHE
                        הוא שואל אותך למה אין לו סטור
                        סינון קשור לכך שלא יפתח אבל שלא יהיה לו במחשב?

                        ...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אני אני 1

                          @תמיד-עוזר
                          לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)

                          ת מנותק
                          ת מנותק
                          תמיד עוזר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                          @תמיד-עוזר
                          לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)

                          אין סינון

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ת תמיד עוזר

                            @אני-אני-1 אמר בבעיה | אין לי מייקרוסופט סטור ואני רוצה להתקין אפליקצייה מה אפשר לעשות?:

                            @תמיד-עוזר
                            לא מידיעה - מהתרשמות מפוסטים דומים, זה כנראה קשור לסינון שלך. מה הסינון (והאם זה חבילה קטנה)

                            אין סינון

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אני אני 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני 1
                            #21

                            @תמיד-עוזר

                            זו דחייה שבאמת אין לי עליה תשובה..

                            מה שכן אולי יעזור - האם התקנת גירסא רגילה, וכן, על חומרה מתאימה.

                            עריכה - מחיפוש גוגל ראיתי שזה יכול להגרם גם מכך כשוינדוס לא מעודכן.

                            @ראובן-שבתי לא התעלמתי - פשוט זה אמור לאפס ולהתקין מחדש

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר