הסרת חסימת USB מהמחשב
-
-
@יוסי-מחשבים יש לשלוח את הוידאו לבדיקה,(נטפרי).
-
@יוסי-מחשבים יש לשלוח את הוידאו לבדיקה,(נטפרי).
@קריקטורה אמר בהסרת חסימת USB מהמחשב:
@יוסי-מחשבים יש לשלוח את הוידאו לבדיקה,(נטפרי).
-
@קריקטורה אמר בהסרת חסימת USB מהמחשב:
@יוסי-מחשבים יש לשלוח את הוידאו לבדיקה,(נטפרי).
@יוסי-מחשבים לא זיהיתי באיזה מסך כותבים את זה, במסמך טקסט או איפה?
-
@יוסי-מחשבים לא זיהיתי באיזה מסך כותבים את זה, במסמך טקסט או איפה?
@קריקטורה אמר בהסרת חסימת USB מהמחשב:
@יוסי-מחשבים לא זיהיתי באיזה מסך כותבים את זה, במסמך טקסט או איפה?
אלו הוראות מה לעשות, תריך ללכת בשלבים:
ראשית לחפש בהתחל: gpedit.msc
ומשם להתקדם לפי הצעדים שבסרטון -
@קריקטורה אמר בהסרת חסימת USB מהמחשב:
@יוסי-מחשבים לא זיהיתי באיזה מסך כותבים את זה, במסמך טקסט או איפה?
אלו הוראות מה לעשות, תריך ללכת בשלבים:
ראשית לחפש בהתחל: gpedit.msc
ומשם להתקדם לפי הצעדים שבסרטון@יוסי-מחשבים אמר בהסרת חסימת USB מהמחשב:
gpedit.msc
סליחה שאני משגע, אבל הוא לא נותך לי שום מקום למילוי שורות,
הסרטון מתחיל במילוי השורות. -
@יוסי-מחשבים אמר בהסרת חסימת USB מהמחשב:
gpedit.msc
סליחה שאני משגע, אבל הוא לא נותך לי שום מקום למילוי שורות,
הסרטון מתחיל במילוי השורות. -
@יוסי-מחשבים עשיתי הכל לפי הסרטון אבל הכל היה אצלי כך, ללא צורך בשינוי

-
תוכל להעלות צילום מסך מהregistry מהמיקום הבא:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\USBSTORואם אתה כבר בregistry
אז גם המיקום הבא:HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\StorageDevicePolicies -
@משחזר-מידע אמר בהסרת חסימת USB מהמחשב:
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\StorageDevicePolicies
@קריקטורה כדי שתוכל בקלות להעלות את צילומי המסך ש @משחזר-מידע מבקש
הכנתי לך קיצורי דרך:
קיצורי דרך.zip
לאחר חילוץ הארכיון תעביר את הקובץ regjump.exe לתיקייה "העתק לכאן"
לאחר מכן תפעיל את קובץ 1 ותעלה צילום מסך, אח"כ תפעיל את קובת 2 ותעלה צילום מסך
בהצלחה! -
@משחזר-מידע אמר בהסרת חסימת USB מהמחשב:
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\StorageDevicePolicies
@קריקטורה כדי שתוכל בקלות להעלות את צילומי המסך ש @משחזר-מידע מבקש
הכנתי לך קיצורי דרך:
קיצורי דרך.zip
לאחר חילוץ הארכיון תעביר את הקובץ regjump.exe לתיקייה "העתק לכאן"
לאחר מכן תפעיל את קובץ 1 ותעלה צילום מסך, אח"כ תפעיל את קובת 2 ותעלה צילום מסך
בהצלחה! -
-
-
לא יותר מהיר וקל לשאול את מי שעשה זאת ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

