איזה תקע תואם לתקע ישראלי?
-
כל זה בתנאי שמדובר בתקע שני פינים
3 פינים זה משהו מיוחד לישראלים...
האירופי לא מתאים לנו. -
מה שמתאים זה האיחוד האירפי
פוא בארץ הוסיפו תקן מסויים אבל האיחוד האירופי עובד -
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
-
האם המוצרים האלו מותאים לישראל מבחינת מתח (מבחינה השקע, הבנתי לפי האמור לעיל - שכן, מקווה שאני לא טועה).
https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07QLVDJ1P/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1ZWNP05VR80QB&psc=1
https://www.amazon.com/-/he/apple-eu-adupter/dp/B001CC215M/ref=psdc_sfl_11041841_t1_B07QLVDJ1P -
האם המוצרים האלו מותאים לישראל מבחינת מתח (מבחינה השקע, הבנתי לפי האמור לעיל - שכן, מקווה שאני לא טועה).
https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07QLVDJ1P/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1ZWNP05VR80QB&psc=1
https://www.amazon.com/-/he/apple-eu-adupter/dp/B001CC215M/ref=psdc_sfl_11041841_t1_B07QLVDJ1P@מורשת-מרן זה לא ממיר מתח
זה ממיר רק את צורת השקע -
האם המוצרים האלו מותאים לישראל מבחינת מתח (מבחינה השקע, הבנתי לפי האמור לעיל - שכן, מקווה שאני לא טועה).
https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07QLVDJ1P/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1ZWNP05VR80QB&psc=1
https://www.amazon.com/-/he/apple-eu-adupter/dp/B001CC215M/ref=psdc_sfl_11041841_t1_B07QLVDJ1P@מורשת-מרן
רק תסתכל על השנאי של המקבוק שאצלך אם כתוב עליו שתואם ל220 אז זה בסדר.
אני מניח, לא מידיעה, ש'אפל' יעשו את זה תואם -
@מורשת-מרן
רק תסתכל על השנאי של המקבוק שאצלך אם כתוב עליו שתואם ל220 אז זה בסדר.
אני מניח, לא מידיעה, ש'אפל' יעשו את זה תואם -
-
@מתושלח-הבבלי ייש"כ.
כתוב לי: INPUT 100-240V
זה מה שצריך? -
@מתושלח-הבבלי ייש"כ.
כתוב לי: INPUT 100-240V
זה מה שצריך?@מורשת-מרן כתב באיזה תקע תואם לתקע ישראלי?:
@מתושלח-הבבלי ייש"כ.
כתוב לי: INPUT 100-240V
זה מה שצריך?כן
-
@מורשת-מרן כתב באיזה תקע תואם לתקע ישראלי?:
@מתושלח-הבבלי ייש"כ.
כתוב לי: INPUT 100-240V
זה מה שצריך?כן
@מתושלח-הבבלי תודה רבה.
עזרת לי מאד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
