דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. חשמל - שונות
  4. איזה תקע תואם לתקע ישראלי?

איזה תקע תואם לתקע ישראלי?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר חשמל - שונות
16 פוסטים 9 כותבים 69.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מתושלחמ מנותק
    מתושלחמ מנותק
    מתושלח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אלישי
    #1

    (הזמנה מעלי אקספרס...)

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מתושלחמ מתושלח

      (הזמנה מעלי אקספרס...)

      A מחובר
      A מחובר
      aiib
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מתושלח אירופאי
      אבל בדרך כלל יש תמונות

      מתושלחמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • A aiib

        @מתושלח אירופאי
        אבל בדרך כלל יש תמונות

        מתושלחמ מנותק
        מתושלחמ מנותק
        מתושלח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @aiib אין שם תמונות...

        זה תואם גם מבחינת מתח וגם פיזית?

        A מתחיל-מומחהמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • מתושלחמ מתושלח

          @aiib אין שם תמונות...

          זה תואם גם מבחינת מתח וגם פיזית?

          A מחובר
          A מחובר
          aiib
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @מתושלח כן. אבל תהיה בטוח ותבדוק שם את המתח כי הסינים מסוגלים לייצר משהו שתומך פיזית אבל לא במתח...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מתושלחמ מתושלח

            @aiib אין שם תמונות...

            זה תואם גם מבחינת מתח וגם פיזית?

            מתחיל-מומחהמ מנותק
            מתחיל-מומחהמ מנותק
            מתחיל-מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מתושלח בזה מה תואם לישראל
            תקע.png

            מדריך מפורט לשימוש בפורום כנסו>>>

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מתחיל-מומחהמ מתחיל-מומחה

              @מתושלח בזה מה תואם לישראל
              תקע.png

              א מנותק
              א מנותק
              אברהם הקטן.
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מתחיל-מומחה תקע.png

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • א אברהם הקטן.

                @מתחיל-מומחה תקע.png

                ע מנותק
                ע מנותק
                עומד בפרשת דרכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                כל זה בתנאי שמדובר בתקע שני פינים
                3 פינים זה משהו מיוחד לישראלים...
                האירופי לא מתאים לנו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • כ מנותק
                  כ מנותק
                  כוכב ירושלמי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  מה שמתאים זה האיחוד האירפי
                  פוא בארץ הוסיפו תקן מסויים אבל האיחוד האירופי עובד

                  הגירסא הטובה ביותר הנחה לכמיות ניתן להשאיר הודעה בוואצפ 0534904059

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • שטיגליץש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מורשת מרן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    האם המוצרים האלו מותאים לישראל מבחינת מתח (מבחינה השקע, הבנתי לפי האמור לעיל - שכן, מקווה שאני לא טועה).
                    https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07QLVDJ1P/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1ZWNP05VR80QB&psc=1
                    https://www.amazon.com/-/he/apple-eu-adupter/dp/B001CC215M/ref=psdc_sfl_11041841_t1_B07QLVDJ1P

                    M 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מורשת מרן

                      האם המוצרים האלו מותאים לישראל מבחינת מתח (מבחינה השקע, הבנתי לפי האמור לעיל - שכן, מקווה שאני לא טועה).
                      https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07QLVDJ1P/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1ZWNP05VR80QB&psc=1
                      https://www.amazon.com/-/he/apple-eu-adupter/dp/B001CC215M/ref=psdc_sfl_11041841_t1_B07QLVDJ1P

                      M לא נמצא
                      M לא נמצא
                      MAKRO
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @מורשת-מרן זה לא ממיר מתח
                      זה ממיר רק את צורת השקע

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מורשת מרן

                        האם המוצרים האלו מותאים לישראל מבחינת מתח (מבחינה השקע, הבנתי לפי האמור לעיל - שכן, מקווה שאני לא טועה).
                        https://www.amazon.com/-/he/gp/product/B07QLVDJ1P/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A1ZWNP05VR80QB&psc=1
                        https://www.amazon.com/-/he/apple-eu-adupter/dp/B001CC215M/ref=psdc_sfl_11041841_t1_B07QLVDJ1P

                        M לא נמצא
                        M לא נמצא
                        MAKRO
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @מורשת-מרן
                        רק תסתכל על השנאי של המקבוק שאצלך אם כתוב עליו שתואם ל220 אז זה בסדר.
                        אני מניח, לא מידיעה, ש'אפל' יעשו את זה תואם

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M MAKRO

                          @מורשת-מרן
                          רק תסתכל על השנאי של המקבוק שאצלך אם כתוב עליו שתואם ל220 אז זה בסדר.
                          אני מניח, לא מידיעה, ש'אפל' יעשו את זה תואם

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מורשת מרן
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @MAKRO תודה על המענה.
                          220 ואט הכוונה?

                          מתושלח הבבלימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מורשת מרן

                            @MAKRO תודה על המענה.
                            220 ואט הכוונה?

                            מתושלח הבבלימ מנותק
                            מתושלח הבבלימ מנותק
                            מתושלח הבבלי
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @מורשת-מרן כתב באיזה תקע תואם לתקע ישראלי?:

                            @MAKRO תודה על המענה.
                            220 ואט הכוונה?

                            הכוונה ל-220 וולט

                            תהיה צודק

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מתושלח הבבלימ מתושלח הבבלי

                              @מורשת-מרן כתב באיזה תקע תואם לתקע ישראלי?:

                              @MAKRO תודה על המענה.
                              220 ואט הכוונה?

                              הכוונה ל-220 וולט

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מורשת מרן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @מתושלח-הבבלי ייש"כ.
                              כתוב לי: INPUT 100-240V
                              זה מה שצריך?

                              מתושלח הבבלימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מורשת מרן

                                @מתושלח-הבבלי ייש"כ.
                                כתוב לי: INPUT 100-240V
                                זה מה שצריך?

                                מתושלח הבבלימ מנותק
                                מתושלח הבבלימ מנותק
                                מתושלח הבבלי
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @מורשת-מרן כתב באיזה תקע תואם לתקע ישראלי?:

                                @מתושלח-הבבלי ייש"כ.
                                כתוב לי: INPUT 100-240V
                                זה מה שצריך?

                                כן

                                תהיה צודק

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מתושלח הבבלימ מתושלח הבבלי

                                  @מורשת-מרן כתב באיזה תקע תואם לתקע ישראלי?:

                                  @מתושלח-הבבלי ייש"כ.
                                  כתוב לי: INPUT 100-240V
                                  זה מה שצריך?

                                  כן

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מורשת מרן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @מתושלח-הבבלי תודה רבה.
                                  עזרת לי מאד.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר