עזרה | אני מחפש תוכנת שיחזור טובה שהעלו פה פעם בפורום..
-
@טכנולוגי אני ושב שזה של @שלמה-ווייס והוא מחק אותה
-
@טכנולוגי אין תוכנה אחת להכל צריך לנסות להוציא את הטוב מכל אחת התוכנות
-
@טכנולוגי tesdisk אבל בעיה להשתמש איתה בלי לדעת בדיוק מה לעשות כי זה עלול לגרום לנזק, מה בדיוק קרה שאתה צריך שיחזור?
-
אני לא מוצא.
זו תוכנה לשיחזור כרטיסי זיכרון וכדו'
תוכנה ממש יעילה
אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי
תודה מראש !!! -
@טכנולוגי אז מה שהבאתי אמור לעזור
-
@טכנולוגי אמר בעזרה | אני מחפש תוכנת שיחזור טובה שהעלו פה פעם בפורום..:
כמה פעמים שיחזרתי פה מכל מיני תוכנות....
חבל מאד, הנזק כבר נגרם ככל הנראה
-
@טכנולוגי אמר בעזרה | אני מחפש תוכנת שיחזור טובה שהעלו פה פעם בפורום..:
כמה פעמים שיחזרתי פה מכל מיני תוכנות....
חבל מאד, הנזק כבר נגרם ככל הנראה
@שלמה-ווייס לא.....
חחחחח....
שיחזרתי כרטיסים אחרים ועבד ספץ' !!!
אני מחפש את התוכנה הזו לכרטיס אחר -
@שלמה-ווייס לא.....
חחחחח....
שיחזרתי כרטיסים אחרים ועבד ספץ' !!!
אני מחפש את התוכנה הזו לכרטיס אחר@טכנולוגי לא הבנתי, ניסית כמה תוכנות על הכרטיס הזה?
-
@טכנולוגי לא הבנתי, ניסית כמה תוכנות על הכרטיס הזה?
@שלמה-ווייס לא...
פעם שחזרתי דרך התוכנות שהעלו פה כרטיסים אחרים !!!
אני מחפש את התוכנות לשחזר שוב כרטיס אחר !!!!!!! שנמחק -
@שלמה-ווייס לא...
פעם שחזרתי דרך התוכנות שהעלו פה כרטיסים אחרים !!!
אני מחפש את התוכנות לשחזר שוב כרטיס אחר !!!!!!! שנמחק@טכנולוגי אם עדיין לא עשית איתו כלום יש לי את הדרך הכי טובה לשחזר הכל אם רק תתן לי שליטה מרחוק
-
@טכנולוגי אם עדיין לא עשית איתו כלום יש לי את הדרך הכי טובה לשחזר הכל אם רק תתן לי שליטה מרחוק
@שלמה-ווייס שלחתי לך באישי
-
@טכנולוגי אם עדיין לא עשית איתו כלום יש לי את הדרך הכי טובה לשחזר הכל אם רק תתן לי שליטה מרחוק
@שלמה-ווייס פה ??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות