עזרה | החזרת האנטי וירוס של ווינדוס
-
@אריאלל לפני שאתה מנסה להחזיר תיכנס להגדרות > עדכון ואבטחה > אבטחת windows > פתח את אבטחת ווינדוס > ושם אמור להיות אפשרות להשבית את האנטיוירוס בצורה ידנית (אני לא זוכר איך זה בידיוק כי השבתתי עם defender control וזה פשוט לא קיים אצלי במחשב) ואז תנסה להפעיל את הדיפנדר עם התוכנה כי זה נראה שכאילו הדיפנדר חזר ואז הוא לא נותן לך להשתמש במשבית
-
@אריאלל לפני שאתה מנסה להחזיר תיכנס להגדרות > עדכון ואבטחה > אבטחת windows > פתח את אבטחת ווינדוס > ושם אמור להיות אפשרות להשבית את האנטיוירוס בצורה ידנית (אני לא זוכר איך זה בידיוק כי השבתתי עם defender control וזה פשוט לא קיים אצלי במחשב) ואז תנסה להפעיל את הדיפנדר עם התוכנה כי זה נראה שכאילו הדיפנדר חזר ואז הוא לא נותן לך להשתמש במשבית
-
@אריאלל תנסה שניה עם זה Defender Control v2.0 He.7z
-
@אריאלל אמר בעזרה | החזרת האנטי וירוס של ווינדוס:
@elazar אותו תגובה.
מיד כשאתה פותח את התוכנה קופצת החלונית הזאת? הוא לא נותן לך ללחוץ על כלום?
לא על להפעיל ולא על להשבית? -
@אריאלל לא בא לי לשגע אותך אבל תנסה שניה עם זה
סיסמא sordum
dControl.zip
עריכה: אם גם זה לא עובד לדעתי מותקן לך אנטי וירוס נוסף (אולי ללא ידיעתך) על המחשב תבדוק בלוח הבקרה מהתוכנות המותקנות או שתביא צילו"מ -
@elazar שאני לוחץ על " הצג בהגדרות ווינדוס" הוא מראה לי כמו התמונה השנייה לעייל.
@elazar אמר בעזרה | החזרת האנטי וירוס של ווינדוס:
@אריאלל בדקת בלוח הבקרה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



