ציר מסך של מחשב נייד שנשבר
-
מדובר במחשב נייד לנובו יוגה מהסוג שניתן להשתמש בו בכמה מצבים טאבלט מצב עומד וכו' המסך כמובן הוא מגע אך היום כשקיפלתי אותו הציר נשבר השאלה היא האם זה נכלל באחריות?
האם הדבקה שלו עם דבק אפוקסי דבק פלדה תעזור או שהעומסים שמופיעים על הציר לא יחזיקו עד עכשיו על פניו זה נראה שזה היה תפוס ע''י סוג של מסמרים מולחמים מצורף תמונות -
מדובר במחשב נייד לנובו יוגה מהסוג שניתן להשתמש בו בכמה מצבים טאבלט מצב עומד וכו' המסך כמובן הוא מגע אך היום כשקיפלתי אותו הציר נשבר השאלה היא האם זה נכלל באחריות?
האם הדבקה שלו עם דבק אפוקסי דבק פלדה תעזור או שהעומסים שמופיעים על הציר לא יחזיקו עד עכשיו על פניו זה נראה שזה היה תפוס ע''י סוג של מסמרים מולחמים מצורף תמונות -
@aiib הסיפור כמובן כרגע זה איך לממש אותה
וגם בעוד בערך חודשיים נגמרת האחריות ככה שזה גם תוקע אותי השאלה אם דבק אפוקסי יחזיק את זה טוב לפחות כפיתרון זמני -
@שלמה-ו דבר ראשון תפנה אליהם במייל או בטלפון ותשאל אם אפשר להגיע.
במקסימום תבקש אישור שפנית ואין לך אפשרות כרגע לפנות.אין לך אחריות בבית הלקוח?
-
@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
דבר שני זה תוקע גם תיקון זה 14 ימי עסקים
אבל אם תדביק עם דבק בכל מקרה בסוף תתקע...
-
@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
@aiib נראה לך שאחרי הדבקה האחריות לא תמומש?
ברגע שתגע במשהו יאשימו אותך בהכל... וגם אם לא יאמרו שעכשיו א"א לתקן כי הדבק מפריע...
אגב, התכוונת לCPM נכון? -
@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
@aiib נראה לך שאחרי הדבקה האחריות לא תמומש?
ברגע שתגע במשהו יאשימו אותך בהכל... וגם אם לא יאמרו שעכשיו א"א לתקן כי הדבק מפריע...
אגב, התכוונת לCPM נכון? -
תבדוק כאן את האחריות
-
@aiib ציטוט מהאתר
מוצרים באחריות
מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח בהתאם להנחיות היצרן ו/או המוצר. למוצרים יש אחריות מלאה על החומרה, לא כולל נזק הנגרם מנוזלים או משברים.
הם כותבים ששברים לא כלול באחריות -
@שלמה-ו דבר ראשון אתה יודע לכאורה שהאחריות זה כולל איסוף שזה כבר מוריד קצת מהבעיות שלך.
לא בטוח שזה נקרא שבר כי זה לא נפילה או משהו אלא חוסר עמידות של הציר. כמובן שהם ינסו לטעון... תלוי על איזה נציג תיפול... -
@aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
@aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
ברור!
השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
בשביל זה יש טלפון...
ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
זה אתה כתבת: "מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח"
באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?
לדעתי לא אבל א"א לדעת...
-
@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
@aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
ברור!
השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
בשביל זה יש טלפון...
ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
זה אתה כתבת: "מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח"
באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?
לדעתי לא אבל א"א לדעת...
-
@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
@aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
ברור!
השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
בשביל זה יש טלפון...
ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
זה אתה כתבת: "מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח"
באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?
לדעתי לא אבל א"א לדעת...
-
@aiib עכשיו נזכרתי ששידרגתי באופן עצמאי את הזיכרון ראם ל16 ג'יגה
לכאורה זה לא אמור לפגוע באחריות נכון? -
@שלמה-ו עקרונית לא. כמובן שאם תהיה בעיה שיכולה להיות קשורה בעקיפין לפתיחה הם יכולים להפיל את זה עליך...
אתה לא צריך לספר ששידרגת. אא"כ שיפשת את הברגים והם יראו את זה... -
@שלמה-ו עקרונית לא. כמובן שאם תהיה בעיה שיכולה להיות קשורה בעקיפין לפתיחה הם יכולים להפיל את זה עליך...
אתה לא צריך לספר ששידרגת. אא"כ שיפשת את הברגים והם יראו את זה...@aiib יש לי שירות איסוף והחזרה
נשאר רק 45 יום למימוש האחריות איזה סיעתא דשמייא שזה קרה עכשיו
מצורפת בזו חשבונית מס קבלה מספר 28271.הערות:
תשלום עבור תיקון:
אחריות לתיקון שאינו במסגרת האחריות הינו 90 יום בלבד, במעמד הצגת חשבונית זו.
תשלום עבור רכישה:
אחריות לרכישה אביזר הינו 90 יום בלבד, במעמד הצגת חשבונית זו.
תשלום עבור הרחבת אחריות:
הרחבת אחריות הינה המשך ישיר של אחריות היצרן המגיעה עם המחשב וכוללת
· איסוף והחזרה של המחשב
· אחריות מלאה לחומרה לא כולל שברים, נוזלים, וכד.
· אחריות לסוללה לשנה הראשונה בלבד
· אחריות תתעדכן באתר היצרן עד 90 ימים מיום הרכישה
החשבונית הנ"ל מהווה אסמכתא להרחבת האחריות.
במידה וקיימת תקלה טכנית יש להתקשר לתמיכה לנובו 1-809-258-990 שלוחה 4 או במייל Service-Lenovo-IL@medion.com
בברכה,
סי.פי.אם שרותי מחשוב בע"מ
דרך מנחם בגין 37 תל-אביב 65220
טלפון 03-7183700