דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. ציר מסך של מחשב נייד שנשבר

ציר מסך של מחשב נייד שנשבר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
45 פוסטים 4 כותבים 1.1k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלמה וש מנותק
    שלמה וש מנותק
    שלמה ו מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה ו
    #1

    מדובר במחשב נייד לנובו יוגה מהסוג שניתן להשתמש בו בכמה מצבים טאבלט מצב עומד וכו' המסך כמובן הוא מגע אך היום כשקיפלתי אותו הציר נשבר השאלה היא האם זה נכלל באחריות?
    האם הדבקה שלו עם דבק אפוקסי דבק פלדה תעזור או שהעומסים שמופיעים על הציר לא יחזיקו עד עכשיו על פניו זה נראה שזה היה תפוס ע''י סוג של מסמרים מולחמים מצורף תמונות

    15850837227841072680420660882543.jpg

    15850836637955023421332492832927.jpg

    A מתושלחמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • שלמה וש מנותק
      שלמה וש מנותק
      שלמה ו מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      15850838813396892132092080302910.jpg

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A מנותק
        A מנותק
        aiib
        השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @שלמה-ו לענ"ד זה כלול באחריות.

        שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלמה וש מנותק
          שלמה וש מנותק
          שלמה ו מדריכים
          השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @aiib הסיפור כמובן כרגע זה איך לממש אותה
          וגם בעוד בערך חודשיים נגמרת האחריות ככה שזה גם תוקע אותי השאלה אם דבק אפוקסי יחזיק את זה טוב לפחות כפיתרון זמני

          A תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A מנותק
            A מנותק
            aiib
            השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שלמה-ו דבר ראשון תפנה אליהם במייל או בטלפון ותשאל אם אפשר להגיע.
            במקסימום תבקש אישור שפנית ואין לך אפשרות כרגע לפנות.

            אין לך אחריות בבית הלקוח?

            שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שלמה וש מנותק
              שלמה וש מנותק
              שלמה ו מדריכים
              השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @aiib זה cpu ככה שאני צריך לבדוק מה הנהלים
              דבר שני זה תוקע גם תיקון זה 14 ימי עסקים

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A מנותק
                A מנותק
                aiib
                השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:

                דבר שני זה תוקע גם תיקון זה 14 ימי עסקים

                אבל אם תדביק עם דבק בכל מקרה בסוף תתקע...

                שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלמה וש מנותק
                  שלמה וש מנותק
                  שלמה ו מדריכים
                  השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @aiib נראה לך שאחרי הדבקה האחריות לא תמומש?

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:

                    @aiib נראה לך שאחרי הדבקה האחריות לא תמומש?

                    ברגע שתגע במשהו יאשימו אותך בהכל... וגם אם לא יאמרו שעכשיו א"א לתקן כי הדבק מפריע...
                    אגב, התכוונת לCPM נכון?

                    שלמה וש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמה וש מנותק
                      שלמה וש מנותק
                      שלמה ו מדריכים
                      השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @aiib נכון סליחה cpm

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שלמה וש מנותק
                        שלמה וש מנותק
                        שלמה ו מדריכים
                        השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי שלמה ו
                        #11

                        @aiib ציטוט מהאתר
                        מוצרים באחריות
                        מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח בהתאם להנחיות היצרן ו/או המוצר. למוצרים יש אחריות מלאה על החומרה, לא כולל נזק הנגרם מנוזלים או משברים.
                        הם כותבים ששברים לא כלול באחריות

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A מנותק
                          A מנותק
                          aiib
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          תבדוק כאן את האחריות

                          https://www3.lenovo.com/il/en/services-warranty/

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • A מנותק
                            A מנותק
                            aiib
                            השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @שלמה-ו דבר ראשון אתה יודע לכאורה שהאחריות זה כולל איסוף שזה כבר מוריד קצת מהבעיות שלך.
                            לא בטוח שזה נקרא שבר כי זה לא נפילה או משהו אלא חוסר עמידות של הציר. כמובן שהם ינסו לטעון... תלוי על איזה נציג תיפול...

                            שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלמה וש מנותק
                              שלמה וש מנותק
                              שלמה ו מדריכים
                              השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
                              השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
                              ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
                              באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • A מנותק
                                A מנותק
                                aiib
                                השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:

                                @aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים

                                ברור!

                                השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים

                                בשביל זה יש טלפון...

                                ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?

                                זה אתה כתבת: "מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח"

                                באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?

                                לדעתי לא אבל א"א לדעת...

                                שלמה וש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • שלמה וש מנותק
                                  שלמה וש מנותק
                                  שלמה ו מדריכים
                                  השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @aiib טוב תודה אני ינסה לדבר איתם מחר ולעדכן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • שלמה וש מנותק
                                    שלמה וש מנותק
                                    שלמה ו מדריכים
                                    השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @aiib עכשיו נזכרתי ששידרגתי באופן עצמאי את הזיכרון ראם ל16 ג'יגה
                                    לכאורה זה לא אמור לפגוע באחריות נכון?

                                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A מנותק
                                      A מנותק
                                      aiib
                                      השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @שלמה-ו עקרונית לא. כמובן שאם תהיה בעיה שיכולה להיות קשורה בעקיפין לפתיחה הם יכולים להפיל את זה עליך...
                                      אתה לא צריך לספר ששידרגת. אא"כ שיפשת את הברגים והם יראו את זה...

                                      שלמה וש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלמה וש מנותק
                                        שלמה וש מנותק
                                        שלמה ו מדריכים
                                        השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @aiib לא אני כמעט בטוח שהם לא יקלטו עשיתי את בצורה מקצועית ב"ה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שלמה וש מנותק
                                          שלמה וש מנותק
                                          שלמה ו מדריכים
                                          השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @aiib יש לי שירות איסוף והחזרה
                                          נשאר רק 45 יום למימוש האחריות איזה סיעתא דשמייא שזה קרה עכשיו
                                          מצורפת בזו חשבונית מס קבלה מספר 28271.

                                          הערות:

                                          תשלום עבור תיקון:

                                          אחריות לתיקון שאינו במסגרת האחריות הינו 90 יום בלבד, במעמד הצגת חשבונית זו.

                                          תשלום עבור רכישה:

                                          אחריות לרכישה אביזר הינו 90 יום בלבד, במעמד הצגת חשבונית זו.

                                          תשלום עבור הרחבת אחריות:

                                          הרחבת אחריות הינה המשך ישיר של אחריות היצרן המגיעה עם המחשב וכוללת

                                          · איסוף והחזרה של המחשב

                                          · אחריות מלאה לחומרה לא כולל שברים, נוזלים, וכד.

                                          · אחריות לסוללה לשנה הראשונה בלבד

                                          · אחריות תתעדכן באתר היצרן עד 90 ימים מיום הרכישה

                                          החשבונית הנ"ל מהווה אסמכתא להרחבת האחריות.

                                          במידה וקיימת תקלה טכנית יש להתקשר לתמיכה לנובו 1-809-258-990 שלוחה 4 או במייל Service-Lenovo-IL@medion.com

                                          בברכה,
                                          סי.פי.אם שרותי מחשוב בע"מ
                                          דרך מנחם בגין 37 תל-אביב 65220
                                          טלפון 03-7183700

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר