ציר מסך של מחשב נייד שנשבר
-
תבדוק כאן את האחריות
-
@aiib ציטוט מהאתר
מוצרים באחריות
מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח בהתאם להנחיות היצרן ו/או המוצר. למוצרים יש אחריות מלאה על החומרה, לא כולל נזק הנגרם מנוזלים או משברים.
הם כותבים ששברים לא כלול באחריות -
@שלמה-ו דבר ראשון אתה יודע לכאורה שהאחריות זה כולל איסוף שזה כבר מוריד קצת מהבעיות שלך.
לא בטוח שזה נקרא שבר כי זה לא נפילה או משהו אלא חוסר עמידות של הציר. כמובן שהם ינסו לטעון... תלוי על איזה נציג תיפול... -
@aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
@aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
ברור!
השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
בשביל זה יש טלפון...
ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
זה אתה כתבת: "מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח"
באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?
לדעתי לא אבל א"א לדעת...
-
@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
@aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
ברור!
השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
בשביל זה יש טלפון...
ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
זה אתה כתבת: "מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח"
באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?
לדעתי לא אבל א"א לדעת...
-
@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
@aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
ברור!
השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
בשביל זה יש טלפון...
ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
זה אתה כתבת: "מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח"
באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?
לדעתי לא אבל א"א לדעת...
-
@aiib עכשיו נזכרתי ששידרגתי באופן עצמאי את הזיכרון ראם ל16 ג'יגה
לכאורה זה לא אמור לפגוע באחריות נכון? -
@שלמה-ו עקרונית לא. כמובן שאם תהיה בעיה שיכולה להיות קשורה בעקיפין לפתיחה הם יכולים להפיל את זה עליך...
אתה לא צריך לספר ששידרגת. אא"כ שיפשת את הברגים והם יראו את זה... -
@שלמה-ו עקרונית לא. כמובן שאם תהיה בעיה שיכולה להיות קשורה בעקיפין לפתיחה הם יכולים להפיל את זה עליך...
אתה לא צריך לספר ששידרגת. אא"כ שיפשת את הברגים והם יראו את זה...@aiib יש לי שירות איסוף והחזרה
נשאר רק 45 יום למימוש האחריות איזה סיעתא דשמייא שזה קרה עכשיו
מצורפת בזו חשבונית מס קבלה מספר 28271.הערות:
תשלום עבור תיקון:
אחריות לתיקון שאינו במסגרת האחריות הינו 90 יום בלבד, במעמד הצגת חשבונית זו.
תשלום עבור רכישה:
אחריות לרכישה אביזר הינו 90 יום בלבד, במעמד הצגת חשבונית זו.
תשלום עבור הרחבת אחריות:
הרחבת אחריות הינה המשך ישיר של אחריות היצרן המגיעה עם המחשב וכוללת
· איסוף והחזרה של המחשב
· אחריות מלאה לחומרה לא כולל שברים, נוזלים, וכד.
· אחריות לסוללה לשנה הראשונה בלבד
· אחריות תתעדכן באתר היצרן עד 90 ימים מיום הרכישה
החשבונית הנ"ל מהווה אסמכתא להרחבת האחריות.
במידה וקיימת תקלה טכנית יש להתקשר לתמיכה לנובו 1-809-258-990 שלוחה 4 או במייל Service-Lenovo-IL@medion.com
בברכה,
סי.פי.אם שרותי מחשוב בע"מ
דרך מנחם בגין 37 תל-אביב 65220
טלפון 03-7183700 -
@שלמה-ו עקרונית לא. כמובן שאם תהיה בעיה שיכולה להיות קשורה בעקיפין לפתיחה הם יכולים להפיל את זה עליך...
אתה לא צריך לספר ששידרגת. אא"כ שיפשת את הברגים והם יראו את זה... -
@שלמה-ו הייתי עכשיו אם נציג לנובו בהתכתבות. אז שאלתי עבורך. הוא כמובן טען שאין אחריות על נזק שנגרם אלא רק על בלאי. טענתי לו שלא עשיתי משהו חריג במחשב אלא הציר לא היה מספיק עמיד לפתיחות [זה נכון במקרה שלך?] אז הוא טען שניתן לשלוח לתיקון ואם הטכנאי יחשוב שזה נגרם מנזק ישלחו לך הצעת מחיר
-
@שלמה-ו הייתי עכשיו אם נציג לנובו בהתכתבות. אז שאלתי עבורך. הוא כמובן טען שאין אחריות על נזק שנגרם אלא רק על בלאי. טענתי לו שלא עשיתי משהו חריג במחשב אלא הציר לא היה מספיק עמיד לפתיחות [זה נכון במקרה שלך?] אז הוא טען שניתן לשלוח לתיקון ואם הטכנאי יחשוב שזה נגרם מנזק ישלחו לך הצעת מחיר
@aiib ישר כח ותודה רבה על מה ששאלת את לנובו
אני עדיין מחכה לתשובה מהם על מה ששלחתי להם אתמול בעיקר מה שמעניין אותי כרגע זה לא להיתקע בלי המחשב הרבה זמן לכן נראה לי שאני יבקש מהם שבמידה וכלול באחריות שישלחו לי את החלק בדואר או ע"י שליח ואני יחליף בעצמי גם אם זה יסיר את האחריות מבחינתם כי פשוט נשאר רק 44 יום ככה שלא שווה כל ההתעסקות סביב זה אם זה יתקע אצלם ולפחות גם אם לא כלול באחריות אז שישלחו את החלק בתשלום מקווה שלאור המצב הם יענו לכך -
@שלמה-ו הייתי עכשיו אם נציג לנובו בהתכתבות. אז שאלתי עבורך. הוא כמובן טען שאין אחריות על נזק שנגרם אלא רק על בלאי. טענתי לו שלא עשיתי משהו חריג במחשב אלא הציר לא היה מספיק עמיד לפתיחות [זה נכון במקרה שלך?] אז הוא טען שניתן לשלוח לתיקון ואם הטכנאי יחשוב שזה נגרם מנזק ישלחו לך הצעת מחיר
-
@aiib ישר כח ותודה רבה על מה ששאלת את לנובו
אני עדיין מחכה לתשובה מהם על מה ששלחתי להם אתמול בעיקר מה שמעניין אותי כרגע זה לא להיתקע בלי המחשב הרבה זמן לכן נראה לי שאני יבקש מהם שבמידה וכלול באחריות שישלחו לי את החלק בדואר או ע"י שליח ואני יחליף בעצמי גם אם זה יסיר את האחריות מבחינתם כי פשוט נשאר רק 44 יום ככה שלא שווה כל ההתעסקות סביב זה אם זה יתקע אצלם ולפחות גם אם לא כלול באחריות אז שישלחו את החלק בתשלום מקווה שלאור המצב הם יענו לכך -
מדובר במחשב נייד לנובו יוגה מהסוג שניתן להשתמש בו בכמה מצבים טאבלט מצב עומד וכו' המסך כמובן הוא מגע אך היום כשקיפלתי אותו הציר נשבר השאלה היא האם זה נכלל באחריות?
האם הדבקה שלו עם דבק אפוקסי דבק פלדה תעזור או שהעומסים שמופיעים על הציר לא יחזיקו עד עכשיו על פניו זה נראה שזה היה תפוס ע''י סוג של מסמרים מולחמים מצורף תמונות@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
האם הדבקה שלו עם דבק אפוקסי דבק פלדה תעזור או שהעומסים שמופיעים על הציר לא יחזיקו
מישהו ניסה להדביק שבר במחשב עם הדבקים האלו?
אני ניסיתי עם אפוקסי וברגע שניסיתי לפתוח זה התעופף לגובה ביחד עם חלקים מהמחשב...אשמח להמלצה איך מדביקים דבר כזה?
-
@שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:
האם הדבקה שלו עם דבק אפוקסי דבק פלדה תעזור או שהעומסים שמופיעים על הציר לא יחזיקו
מישהו ניסה להדביק שבר במחשב עם הדבקים האלו?
אני ניסיתי עם אפוקסי וברגע שניסיתי לפתוח זה התעופף לגובה ביחד עם חלקים מהמחשב...אשמח להמלצה איך מדביקים דבר כזה?
@מתושלח בד"כ קשה מאוד להדביק דבר כזה בפרט במחשב שהעומס של המסך רב,
לאור נסיון מר בעבר -
@מתושלח בד"כ קשה מאוד להדביק דבר כזה בפרט במחשב שהעומס של המסך רב,
לאור נסיון מר בעבר@מתחיל-מומחה העניין הוא שכשפניתי בעבר לטכנאי מסויים בנושא כזה הוא הבטיח לי הדבקה עם אחריות 3 חודשים....
(בסוף החלפתי מסך). אז מעניין באמת איך הוא תכנן לעשות את זה. -
@aiib אני בהתכתבות במייל איתם בינתיים כמה כמה צפוי
שלמה היקר שלום רב,הרחבת אחריות והאחריות של לנובו באופן כללי לא כלולה על נזקים ונוזלים, לכן תוכל לקבל הצעת מחיר
אך נשמח לבחון את המצב ולקבל תמונות של התקלה ברשותך
בנוגע לזמני פתיחה וסגירה של המעבדה, כרגע עובדים רגיל.
אני שלחתי להם תמונות נראה מה יאמרו בינתיים ביקשתי שאם זה לא כלול באחריות אז שיביאו הצעת מחיר לחלק עם משלוח ואני יחליף לבד לא מדובר במשהו רציני ראיתי סרטונים על זה ויש לי ב"ה את הידע הטכני והכלים לכך
-
@aiib אני בהתכתבות במייל איתם בינתיים כמה כמה צפוי
שלמה היקר שלום רב,הרחבת אחריות והאחריות של לנובו באופן כללי לא כלולה על נזקים ונוזלים, לכן תוכל לקבל הצעת מחיר
אך נשמח לבחון את המצב ולקבל תמונות של התקלה ברשותך
בנוגע לזמני פתיחה וסגירה של המעבדה, כרגע עובדים רגיל.
אני שלחתי להם תמונות נראה מה יאמרו בינתיים ביקשתי שאם זה לא כלול באחריות אז שיביאו הצעת מחיר לחלק עם משלוח ואני יחליף לבד לא מדובר במשהו רציני ראיתי סרטונים על זה ויש לי ב"ה את הידע הטכני והכלים לכך
@שלמה-ו תנסה להתעקש איתם ששבר הכוונה היא כל דבר שנגרם בגללך כמו נוזלים וכן שבר על ידך אבל דבר שרואים בבירור שהוא לא עמד בעומס של הפתיחות ברור שהוא באחריות.
תגיד להם שככה גם אמרו לך בלנובו העולמית.סיכוי שזה יצליח? לא גבוה... אבל אם לא תנסה בוודאי לא יהיה סיכוי...