דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. ציר מסך של מחשב נייד שנשבר

ציר מסך של מחשב נייד שנשבר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
45 פוסטים 4 כותבים 1.1k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A מנותק
    A מנותק
    aiib
    השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:

    דבר שני זה תוקע גם תיקון זה 14 ימי עסקים

    אבל אם תדביק עם דבק בכל מקרה בסוף תתקע...

    שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שלמה וש מנותק
      שלמה וש מנותק
      שלמה ו מדריכים
      השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @aiib נראה לך שאחרי הדבקה האחריות לא תמומש?

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A מנותק
        A מנותק
        aiib
        השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:

        @aiib נראה לך שאחרי הדבקה האחריות לא תמומש?

        ברגע שתגע במשהו יאשימו אותך בהכל... וגם אם לא יאמרו שעכשיו א"א לתקן כי הדבק מפריע...
        אגב, התכוונת לCPM נכון?

        שלמה וש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שלמה וש מנותק
          שלמה וש מנותק
          שלמה ו מדריכים
          השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @aiib נכון סליחה cpm

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שלמה וש מנותק
            שלמה וש מנותק
            שלמה ו מדריכים
            השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי שלמה ו
            #11

            @aiib ציטוט מהאתר
            מוצרים באחריות
            מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח בהתאם להנחיות היצרן ו/או המוצר. למוצרים יש אחריות מלאה על החומרה, לא כולל נזק הנגרם מנוזלים או משברים.
            הם כותבים ששברים לא כלול באחריות

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A מנותק
              A מנותק
              aiib
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #12

              תבדוק כאן את האחריות

              https://www3.lenovo.com/il/en/services-warranty/

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A מנותק
                A מנותק
                aiib
                השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @שלמה-ו דבר ראשון אתה יודע לכאורה שהאחריות זה כולל איסוף שזה כבר מוריד קצת מהבעיות שלך.
                לא בטוח שזה נקרא שבר כי זה לא נפילה או משהו אלא חוסר עמידות של הציר. כמובן שהם ינסו לטעון... תלוי על איזה נציג תיפול...

                שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שלמה וש מנותק
                  שלמה וש מנותק
                  שלמה ו מדריכים
                  השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                  #14

                  @aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים
                  השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים
                  ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?
                  באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    @שלמה-ו אמר בציר מסך של מחשב נייד שנשבר:

                    @aiib אתה אומר קודם לנסות לדבר איתם ואח"כ לנסות פתרונות אחרים

                    ברור!

                    השאלה הגדולה היא במצב של עכשיו אם הם יהיו בכלל פעילים

                    בשביל זה יש טלפון...

                    ומניין לך שזה שירות עד בית הלקוח?

                    זה אתה כתבת: "מוצרים בעלי אחריות בתוקף זוכים לשירות איסוף והחזרה ישירות מבית הלקוח"

                    באם הם לא יסכימו לכלול באחריות לדעתך דבק אפוקסי ישרוד?

                    לדעתי לא אבל א"א לדעת...

                    שלמה וש 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • שלמה וש מנותק
                      שלמה וש מנותק
                      שלמה ו מדריכים
                      השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @aiib טוב תודה אני ינסה לדבר איתם מחר ולעדכן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • שלמה וש מנותק
                        שלמה וש מנותק
                        שלמה ו מדריכים
                        השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                        #17

                        @aiib עכשיו נזכרתי ששידרגתי באופן עצמאי את הזיכרון ראם ל16 ג'יגה
                        לכאורה זה לא אמור לפגוע באחריות נכון?

                        A תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A מנותק
                          A מנותק
                          aiib
                          השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                          #18

                          @שלמה-ו עקרונית לא. כמובן שאם תהיה בעיה שיכולה להיות קשורה בעקיפין לפתיחה הם יכולים להפיל את זה עליך...
                          אתה לא צריך לספר ששידרגת. אא"כ שיפשת את הברגים והם יראו את זה...

                          שלמה וש 3 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • שלמה וש מנותק
                            שלמה וש מנותק
                            שלמה ו מדריכים
                            השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                            #19

                            @aiib לא אני כמעט בטוח שהם לא יקלטו עשיתי את בצורה מקצועית ב"ה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלמה וש מנותק
                              שלמה וש מנותק
                              שלמה ו מדריכים
                              השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                              #20

                              @aiib יש לי שירות איסוף והחזרה
                              נשאר רק 45 יום למימוש האחריות איזה סיעתא דשמייא שזה קרה עכשיו
                              מצורפת בזו חשבונית מס קבלה מספר 28271.

                              הערות:

                              תשלום עבור תיקון:

                              אחריות לתיקון שאינו במסגרת האחריות הינו 90 יום בלבד, במעמד הצגת חשבונית זו.

                              תשלום עבור רכישה:

                              אחריות לרכישה אביזר הינו 90 יום בלבד, במעמד הצגת חשבונית זו.

                              תשלום עבור הרחבת אחריות:

                              הרחבת אחריות הינה המשך ישיר של אחריות היצרן המגיעה עם המחשב וכוללת

                              · איסוף והחזרה של המחשב

                              · אחריות מלאה לחומרה לא כולל שברים, נוזלים, וכד.

                              · אחריות לסוללה לשנה הראשונה בלבד

                              · אחריות תתעדכן באתר היצרן עד 90 ימים מיום הרכישה

                              החשבונית הנ"ל מהווה אסמכתא להרחבת האחריות.

                              במידה וקיימת תקלה טכנית יש להתקשר לתמיכה לנובו 1-809-258-990 שלוחה 4 או במייל Service-Lenovo-IL@medion.com

                              בברכה,
                              סי.פי.אם שרותי מחשוב בע"מ
                              דרך מנחם בגין 37 תל-אביב 65220
                              טלפון 03-7183700

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שלמה וש מנותק
                                שלמה וש מנותק
                                שלמה ו מדריכים
                                השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                                #21

                                @aiib הפחד שלי שאם יהיה הסגר כללי והמחשב ישאר אצלם🙄🤔

                                A 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • A מנותק
                                  A מנותק
                                  aiib
                                  השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #22

                                  @שלמה-ו תשאל אותם..

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • A מנותק
                                    A מנותק
                                    aiib
                                    השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי aiib
                                    #23

                                    @שלמה-ו הייתי עכשיו אם נציג לנובו בהתכתבות. אז שאלתי עבורך. הוא כמובן טען שאין אחריות על נזק שנגרם אלא רק על בלאי. טענתי לו שלא עשיתי משהו חריג במחשב אלא הציר לא היה מספיק עמיד לפתיחות [זה נכון במקרה שלך?] אז הוא טען שניתן לשלוח לתיקון ואם הטכנאי יחשוב שזה נגרם מנזק ישלחו לך הצעת מחיר

                                    שלמה וש 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    2
                                    • שלמה וש מנותק
                                      שלמה וש מנותק
                                      שלמה ו מדריכים
                                      השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #24

                                      @aiib ישר כח ותודה רבה על מה ששאלת את לנובו
                                      אני עדיין מחכה לתשובה מהם על מה ששלחתי להם אתמול בעיקר מה שמעניין אותי כרגע זה לא להיתקע בלי המחשב הרבה זמן לכן נראה לי שאני יבקש מהם שבמידה וכלול באחריות שישלחו לי את החלק בדואר או ע"י שליח ואני יחליף בעצמי גם אם זה יסיר את האחריות מבחינתם כי פשוט נשאר רק 44 יום ככה שלא שווה כל ההתעסקות סביב זה אם זה יתקע אצלם ולפחות גם אם לא כלול באחריות אז שישלחו את החלק בתשלום מקווה שלאור המצב הם יענו לכך

                                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • שלמה וש מנותק
                                        שלמה וש מנותק
                                        שלמה ו מדריכים
                                        השיב לaiib ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #25

                                        @aiib כן אתה צודק הציר נשבר מאי עמידות לפתיחות והסגירות ולא ממשהו אחר

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • A מנותק
                                          A מנותק
                                          aiib
                                          השיב לשלמה ו ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #26

                                          @שלמה-ו או שתבקש שיאריכו את האחריות לגבי הבעיה הספציפית הזו עד שתגמר הקורונה

                                          שלמה וש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר