בקשת מידע | איך להסיר את גוגל פליי מ- WSA?
-
אני רוצה להסיר את גוגל פליי ואמזון סטור מ- WSA מבלי להסיר את כל האפליקציות
יש אפשרות כזו?@android-0 אתה יכול ליצור חדש מגיטאהב בלי גוגל פליי (תסמן none)
ואת האמזון סטור אתה יכול למחוק עם סייר רוט
https://mitmachim.top/topic/31750/מדריך-התקנת-wsa-עם-גוגל-פליי-ורוט-התקנת-תעודת-אבטחה-של-נטפרי -
@android-0 אתה יכול ליצור חדש מגיטאהב בלי גוגל פליי (תסמן none)
ואת האמזון סטור אתה יכול למחוק עם סייר רוט
https://mitmachim.top/topic/31750/מדריך-התקנת-wsa-עם-גוגל-פליי-ורוט-התקנת-תעודת-אבטחה-של-נטפרי@צדיק-תמים כבר התקנתי אפליקציות מגוגל פליי ועכשיו אני רוצה להסיר אותו בלבד,
יש מצב? -
@צדיק-תמים כבר התקנתי אפליקציות מגוגל פליי ועכשיו אני רוצה להסיר אותו בלבד,
יש מצב?@android-0 תנסה אולי את המודול שהובא כאן
או אם זה מספיק לך אתה יכול עם ADB
https://mitmachim.top/topic/3580/מדריך-מחיקת-יישומי-מערכת-ללא-גישת-רוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות