בקשת מידע | הכשרת סמסונג גלאקסי g3502
-
@מרשם2 אמר בבקשת מידע | הכשרת סמסונג גלאקסי g3502:
סמסונג גלאקסי g3502.1
הוא ממש ענק, לא?! [4.3 אינצ'!]
מ"מ לגופו של עניין אין פה גירסה ממשית כשרה, אני אולי יכול להסביר לך איך להכשיר אותו עם רוט, אבל זה לא יעזור לך לצרוב imei כשר [אולי תנסה עם z3x שכתבו בפורום במדריכים ליאנג] -
@מרשם2 אמר בבקשת מידע | הכשרת סמסונג גלאקסי g3502:
סמסונג גלאקסי g3502.1
הוא ממש ענק, לא?! [4.3 אינצ'!]
מ"מ לגופו של עניין אין פה גירסה ממשית כשרה, אני אולי יכול להסביר לך איך להכשיר אותו עם רוט, אבל זה לא יעזור לך לצרוב imei כשר [אולי תנסה עם z3x שכתבו בפורום במדריכים ליאנג]@אליר325000 תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות