בקשה | טלגרם פלוס שמוריד קבצים לכרטיס
-
@זעירא-דמן-חבריא לא שידוע לי כרגע. אם אדע אעדכן בשמחה.
@ykingsmart יצא גירסה חדשה יש לך מושג אם שם יש אפשרות שירד לכרטיס אוטומטי?
כי כל יומיים אני צריך לפנות שטח. -
@ykingsmart יצא גירסה חדשה יש לך מושג אם שם יש אפשרות שירד לכרטיס אוטומטי?
כי כל יומיים אני צריך לפנות שטח.@זעירא-דמן-חבריא יצא חדשה, וגם בה אין...
-
@זעירא-דמן-חבריא יצא חדשה, וגם בה אין...
@ykingsmart איך זה יכול להיות שבמקום לשדרג את הגרסה הם בעצם שינמכו אותה והורידו אופציות?
-
@ykingsmart איך זה יכול להיות שבמקום לשדרג את הגרסה הם בעצם שינמכו אותה והורידו אופציות?
@זעירא-דמן-חבריא לא יודע. זה תכלס.
-
@זעירא-דמן-חבריא למה לא להוריד מגוגל פליי שם אמור להיות הכי מעודכן. ואם לא אז תנסה טלגרף. תחפש על זה עוד בטלגרם בערוץ שנקרא גלקסי יאנג
-
@igo יש בזה תרגום?
-
@igo יש בזה תרגום?
@זעירא-דמן-חבריא אופציה קלה להוספה. דבר איתי בטלגרם.
-
@זעירא-דמן-חבריא אופציה קלה להוספה. דבר איתי בטלגרם.
-
@ykingsmart @IGO וכולם, אם אני מתקין את האפליקציה באמצעות מעביר אפליקציות לsd, זה יעבור לנתיב הכרטיס? או שעדין יהיה על המכשיר?
-
@igo יש בזה תרגום?
@זעירא-דמן-חבריא יש בטלגרם ערוץ בשם טלגרף בעברית. יש שם תרגום.
-
@זעירא-דמן-חבריא אין!
@ykingsmart אמר בבקשה | טלגרם פלוס שמוריד קבצים לכרטיס:
@זעירא-דמן-חבריא אין!
אכשיו בדקתי ויש כן!
גם בגירסה הרגילה הרשמית וגם בטלגרם פלוס
(בטלגרם איקס אין...)
מצ"ב צילומי מסך
זה צילום מסך מתי שלוחצים על ההודעה-
וזה צילום מהגדרות (גם הרגיל וגם בפלוס)-
-
@ykingsmart אמר בבקשה | טלגרם פלוס שמוריד קבצים לכרטיס:
@זעירא-דמן-חבריא אין!
אכשיו בדקתי ויש כן!
גם בגירסה הרגילה הרשמית וגם בטלגרם פלוס
(בטלגרם איקס אין...)
מצ"ב צילומי מסך
זה צילום מסך מתי שלוחצים על ההודעה-
וזה צילום מהגדרות (גם הרגיל וגם בפלוס)-
@משה-משו-משהו איזה גרסה זה בפלוס?
-
@ykingsmart אמר בבקשה | טלגרם פלוס שמוריד קבצים לכרטיס:
@זעירא-דמן-חבריא אין!
אכשיו בדקתי ויש כן!
גם בגירסה הרגילה הרשמית וגם בטלגרם פלוס
(בטלגרם איקס אין...)
מצ"ב צילומי מסך
זה צילום מסך מתי שלוחצים על ההודעה-
וזה צילום מהגדרות (גם הרגיל וגם בפלוס)-
@משה-משו-משהו אתה יכול להעלות את ה APK
-
@ykingsmart אמר בבקשה | טלגרם פלוס שמוריד קבצים לכרטיס:
@זעירא-דמן-חבריא אין!
אכשיו בדקתי ויש כן!
גם בגירסה הרגילה הרשמית וגם בטלגרם פלוס
(בטלגרם איקס אין...)
מצ"ב צילומי מסך
זה צילום מסך מתי שלוחצים על ההודעה-
וזה צילום מהגדרות (גם הרגיל וגם בפלוס)-
@משה-משו-משהו אני לא יודע מה אתה רואה בתמונה, אני רואה שאין נתיב הורדה לכרטיס זיכרון...
-
@משה-משו-משהו אני לא יודע מה אתה רואה בתמונה, אני רואה שאין נתיב הורדה לכרטיס זיכרון...
@ykingsmart
השורה התחתונה זה כרטיס זכרון -
@משה-משו-משהו איזה גרסה זה בפלוס?
@זעירא-דמן-חבריא
בשנייהם זה הגירסה האחרונה ביותר
אנדרואיד 11 -
@משה-משו-משהו איזה גרסה זה בפלוס?
@זעירא-דמן-חבריא
תפנה אלי בפרטי ,
ואם יהיה ביקוש, אני יעלה לכאן -
@ykingsmart
השורה התחתונה זה כרטיס זכרון -
@ykingsmart
במקרה ויש כרטיס זכרון במכשיר צריך להופיע שני שורות...
ובכל מקרה זה נמצא תחת ההגדרה של "נתונים ואבחון", "שימוש באחסון"
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
