בקשת מידע | שינוי תמונת הפעלה וכיבוי
-
@00000000 אנימציית פתיחה אי אפשר.
@ykingsmart אז איך כן אפשר??
-
@ykingsmart אז איך כן אפשר??
-
@00000000 כיבוי
@ykingsmart דווקא עכשו גילתי איך בקצרה צריך לחלץ את הpac ואז יש תוכנה שמחלצת גם את הsystem.img ואז יש תיקיה שקוראים לה media ואז יש את הקובץ bootanimation.zip פשוט וקל
-
@ykingsmart דווקא עכשו גילתי איך בקצרה צריך לחלץ את הpac ואז יש תוכנה שמחלצת גם את הsystem.img ואז יש תיקיה שקוראים לה media ואז יש את הקובץ bootanimation.zip פשוט וקל
-
@00000000 כיבוי. לא הדלקה.
את זה הייתי אומר לך...@ykingsmart דיברתי עכשו על הדלקה
-
@ykingsmart דיברתי עכשו על הדלקה
-
@00000000 הדלקה לא יעבוד.
@ykingsmart למה לא ? הדלקה יעבוד גם יש מדריך איפשהו פה...
מנסיון כמובן -
@ykingsmart למה לא ? הדלקה יעבוד גם יש מדריך איפשהו פה...
מנסיון כמובן@זונדל-גרנד אדרבה. אשמח לראות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות