ההבדל בין גירסאות של ועדת הרבנים וחברות התקשורת לכל הגירסאות שיוצאות אח"כ
-
ראיתי שבכל הגירסאות של ועדת הרבנים לכל מכשיר א"א למחוק את הצלילים ואת היישומים כנ"ל אצל חברות התקשורת משא"כ בגירסאות שיוצאות אח"כ כמו בגירסא של c2 ו208 אפשר למחוק את הצלילים והיישומים
יש אפשרות לעשות שלא יוכלו למחוק? -
@yos מה הענין לא למחוק?
פשוט הכניסו שם את הצלילים האלו וכמו שאפשר להכניס אפשר גם למחוק
גם בסי 2 המקורי הכשר הגרסה הראשונה אם אפשר להכניס אפשר גם למחוק -
@מוטי-ברנד נכון אבל כשאתה מנסה למחוק יישום או צליל אתה לא מצליח
דרך הפלאפון (רק באמצעות mobimb)
זה מה שאני רוצה לדעת איך עושים את זה -
ראיתי שבכל הגירסאות של ועדת הרבנים לכל מכשיר א"א למחוק את הצלילים ואת היישומים כנ"ל אצל חברות התקשורת משא"כ בגירסאות שיוצאות אח"כ כמו בגירסא של c2 ו208 אפשר למחוק את הצלילים והיישומים
יש אפשרות לעשות שלא יוכלו למחוק? -
@מוטי-ברנד אני רואה שאתה לא מבין מה ששאלתי
שאלתי האם אפשר לגרום לקובץ שלא יימחק כמו הצלילים של נוקיה או וועדת הרבנים@yos אמר בההבדל בין גירסאות של ועדת הרבנים וחברות התקשורת לכל הגירסאות שיוצאות אח"כ:
@מוטי-ברנד אני רואה שאתה לא מבין מה ששאלתי
שאלתי האם אפשר לגרום לקובץ שלא יימחק כמו הצלילים של נוקיה או וועדת הרבניםלשים על הקובץ זכויות יוצרים
זה מה הוועדה עושה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
להשתמש בגרסא המקורית.