בקשת מידע | אירפודס פרו ליאנג 2
-
תגובה: בקשת מידע | אירפודס פרו ליאנג 2
האם זה שווה כי אין לי דרך לעדכן גרסה -
תגובה: בקשת מידע | אירפודס פרו ליאנג 2
האם זה שווה כי אין לי דרך לעדכן גרסה -
@googie אמר בבקשת מידע | אירפודס פרו ליאנג 2:
מה?
האם שווה לקנות אפילו שאין לי איך לעדכן גרסה מכיון שמי שיש לו אירפודס וידוע שהעוצמה בשמע היא נמוכה
ובשביל להגביר צריך מכשיר אפל וזה מעדכן אותו לבד בלי לחיצה כל שהיא -
לא רוצה לבאס, אבל היה לי אירפודס 2 עם יאנג הווליום נמוך מאוד!!! הטאצ' תשעים אחוז לא עובד. שומעים אותי גרוע בשיחות...
אבל מה שכן הבטרייה אחלה ממש.
לגבי הפרו אני מאמינה שזה אותו דבר...
ואם באלך לשדרג אותו... תתחבר פעם אחת לאפל והטאצ' נפרץ חלק ולפעמים גם הווליום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות