בקשה | הקפצת סוללה
-
ראיתי פעם במקום שבחברת נוקיה עם נגמרת הסוללה אפשר להקיש משהו
ואז הסוללה עולה לחמישים אחוז משהו יודע איך עושים את זה ???או שיש לכם מספרים שמקישים אותם ועל ידי זה אפשר להגביר את הרמקול לבדוק את הקושחה של הטלפון ועוד תביאו לכאן
תודה... -
@100ches אמר בבקשה | הקפצת סוללה:
ראיתי פעם במקום שבחברת נוקיה עם נגמרת הסוללה אפשר להקיש משהו
ואז הסוללה עולה לחמישים אחוז משהו יודע איך עושים את זה ???בלוף ידוע
@צדיק-תמים
אין כזה דבר?
אז אולי אתה מכיר דברים דומים כגון הגברת רמקול ועוד... -
ראיתי פעם במקום שבחברת נוקיה עם נגמרת הסוללה אפשר להקיש משהו
ואז הסוללה עולה לחמישים אחוז משהו יודע איך עושים את זה ???או שיש לכם מספרים שמקישים אותם ועל ידי זה אפשר להגביר את הרמקול לבדוק את הקושחה של הטלפון ועוד תביאו לכאן
תודה...@100ches ראיתי את זה גם כן פעם והיה לי חבר שטען שזה עבד לו אבל גם אם זה נכון- הרעיון שעומד מאחורי זה זה שהבטרייה שומרת בתוכה קצת חשמל כדי שהתאריך והשעה לא יתאפסו כשהיא נגמרת - דבר שקורה בדרך כלל כשמוצאים את הבטרייה מפלאפונים מסוימים
כך שגם אם זה אפשרי - זה לא מומלץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות