בקשה | הורדת ישומים בשליטה מרחוק
-
@נמשכת-אשריך אולי תגיד איפה אתה נמצא ואם יש לך רוט נראה אולי מישהו או אפילו אני באיזור לעזור.
@ykingsmart אה הנה בדקתי....יש לי רוט אני מאשדוד
-
@נמשכת-אשריך צלמסך של התפריט נראה של מי הגירסה נדע אם יש רוט
@ykingsmart יש לי את הגרסה של מאיר ויש לי רוט
-
@נמשכת-אשריך אחלה, רק שאני לא משם... אם יש כאן מישהו מאשדוד אדרבה.
אם תרצה תיצור איתי קשר במייל Ykingsmart1@gmail.com אני יהיה מחר באיזור אשדוד אגיד לך בדיוק איפה. -
@נמשכת-אשריך צלמסך של התפריט נראה של מי הגירסה נדע אם יש רוט
@ykingsmart ) -
@ykingsmart )@נמשכת-אשריך בסדר, הבנו... אמרתי לך מה הלאה
-
@נמשכת-אשריך בסדר, הבנו... אמרתי לך מה הלאה
@ykingsmart מותר לפתוח נושא חדש על שם מי יכול להביא לי קובץ תפריטים או מה שאמרת מקודם?
-
@ykingsmart מותר לפתוח נושא חדש על שם מי יכול להביא לי קובץ תפריטים או מה שאמרת מקודם?
@נמשכת-אשריך מה זה יעזור? אני בעצמי יכול לערוך לך את שלך אם יש לך רוט.
-
@נמשכת-אשריך מה זה יעזור? אני בעצמי יכול לערוך לך את שלך אם יש לך רוט.
@ykingsmart אה אתה תוכל לערוך לי אז?
יש לי רוט -
@ykingsmart אה אתה תוכל לערוך לי אז?
יש לי רוט@נמשכת-אשריך בשמחה. שלח לי את הקובץ המתאים
-
@נמשכת-אשריך בשמחה. שלח לי את הקובץ המתאים
@ykingsmart מה הישומים?
איפה הם אמורים להיות? -
@ykingsmart מה הישומים?
איפה הם אמורים להיות?@נמשכת-אשריך זה קובץ xml תעבור לצ'אט או מייל
-
@נמשכת-אשריך זה קובץ xml תעבור לצ'אט או מייל
@ykingsmart מיד
תודה אחי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות