בקשה | אפליקציה לשליחת פקס
-
אשמח לקבל אפליקציה שאפשר דרכה לשלוח פקס, עדיף בעברית, גם קישור או שם יעזור.
תודה מראש לעונים.@יושב-בסתר מאמין שהם בתשלום. ניסית את המערכות של ימות המשיח? לא ניסיתי אבל זכור לי שיש אפשרות לשלוח משם פקס (בעלות יחידות(
-
@יושב-בסתר מאמין שהם בתשלום. ניסית את המערכות של ימות המשיח? לא ניסיתי אבל זכור לי שיש אפשרות לשלוח משם פקס (בעלות יחידות(
@avramk100 קודם כל אם זה בתשלום זה לא הבעיה שלי לפרוץ/להשיג פרימיום, מה עוד שידוע לי שיש חינמי,
ימות המשיח לא רלוונטי ואין קשר למה שביקשתי.
אני מעוניין באפליקציה שאוכל דרכה לשלוח מסמכים וכו'. -
אשמח לקבל אפליקציה שאפשר דרכה לשלוח פקס, עדיף בעברית, גם קישור או שם יעזור.
תודה מראש לעונים.@יושב-בסתר דווקא אפליקציה או אתר? והאם תשלום או בחינם?
-
@יושב-בסתר דווקא אפליקציה או אתר? והאם תשלום או בחינם?
-
@יושב-בסתר כאלה דברים זה לא נעילה באפליקציה עצמה אלא צריך לקנות חבילה כדי שיהיה אפשר לשלוח וכדומה
ככה שלא ממש שייך להשיג פרוץ@צדיק-תמים מכיר את המושג לאקי פאצ'ר?
זה רק דוגמא אחת לדלג גם על השלב הזה -
@צדיק-תמים מכיר את המושג לאקי פאצ'ר?
זה רק דוגמא אחת לדלג גם על השלב הזה@יושב-בסתר אמר בבקשה | אפליקציה לשליחת פקס:
מכיר את המושג לאקי פאצ'ר?
כן
וכפי שהסברתי כשזה לא נעילה באפליקציה עצמה זה לא יעזור לך -
@יושב-בסתר אמר בבקשה | אפליקציה לשליחת פקס:
מכיר את המושג לאקי פאצ'ר?
כן
וכפי שהסברתי כשזה לא נעילה באפליקציה עצמה זה לא יעזור לך@צדיק-תמים @יושב-בסתר אתם סתם מתווכחים לדעתי.
אם אכן יש לך שם של אפליקציה תן לו... מה מפריע לך. -
@צדיק-תמים מכיר את המושג לאקי פאצ'ר?
זה רק דוגמא אחת לדלג גם על השלב הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
