בעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד
-
-
-
@קינג-קומפיוטר אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@מישהו12 זכור לי שהיה מקרה כזה בעבר ויאיר אמר שזה בגלל שלא הגדירו IMEI יכול להיות שזה הבעיה גם כאן?
הבעיה באמת בIMEI
-
@קינג-קומפיוטר אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@מישהו12 זכור לי שהיה מקרה כזה בעבר ויאיר אמר שזה בגלל שלא הגדירו IMEI יכול להיות שזה הבעיה גם כאן?
הבעיה באמת בIMEI
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@קינג-קומפיוטר אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@מישהו12 זכור לי שהיה מקרה כזה בעבר ויאיר אמר שזה בגלל שלא הגדירו IMEI יכול להיות שזה הבעיה גם כאן?
הבעיה באמת בIMEI
לא מדוייק.
החוסר בIMEI הוא תסמין. -
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@קינג-קומפיוטר אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@מישהו12 זכור לי שהיה מקרה כזה בעבר ויאיר אמר שזה בגלל שלא הגדירו IMEI יכול להיות שזה הבעיה גם כאן?
הבעיה באמת בIMEI
לא מדוייק.
החוסר בIMEI הוא תסמין.@מישהו12 אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@קינג-קומפיוטר אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@מישהו12 זכור לי שהיה מקרה כזה בעבר ויאיר אמר שזה בגלל שלא הגדירו IMEI יכול להיות שזה הבעיה גם כאן?
הבעיה באמת בIMEI
לא מדוייק.
החוסר בIMEI הוא תסמין.תסמין למה ???
-
@מישהו12 אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@נחמן-פראנק אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@קינג-קומפיוטר אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@מישהו12 זכור לי שהיה מקרה כזה בעבר ויאיר אמר שזה בגלל שלא הגדירו IMEI יכול להיות שזה הבעיה גם כאן?
הבעיה באמת בIMEI
לא מדוייק.
החוסר בIMEI הוא תסמין.תסמין למה ???
-
@נחמן-פראנק לבעיה
@מישהו12 אמר בבעיה | qin 1s+ נכבה ונדלק כל 5 דקות לבד:
@נחמן-פראנק לבעיה
אני לא מבין בתוכנה אבל אתמול הייתי בחנות והוא החליף לי גירסה וקרה אותו דבר שנכבה כל הזמן לבד אז חזרתי לשם והוא החליף לי IMEI וזה הסתדר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות