בקשה | רוקבוקס לקליפ
-
אני צריך את קובץ הקושחה להתקנת רוקבוקס (לא את התוכנה עצמה) על קליפ V1.
תודה מראש!!! -
אני צריך את קובץ הקושחה להתקנת רוקבוקס (לא את התוכנה עצמה) על קליפ V1.
תודה מראש!!!@מוישלה-מוצי הנה מהאתר של רוקבוקס rockbox-sansaclip.zip
@מוישלה-מוצי אמר בבקשה | רוקבוקס לקליפ:
(לא את התוכנה עצמה)
מה זה?
-
מ מוישלה מוצי סימן נושא זה כשאלה ב
-
מ מוישלה מוצי סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מוישלה מוצי סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
מ מוישלה מוצי סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
אני צריך את קובץ הקושחה להתקנת רוקבוקס (לא את התוכנה עצמה) על קליפ V1.
תודה מראש!!!@מוישלה-מוצי יש לי בבית על המחשב
-
@מוישלה-מוצי הנה מהאתר של רוקבוקס rockbox-sansaclip.zip
@מוישלה-מוצי אמר בבקשה | רוקבוקס לקליפ:
(לא את התוכנה עצמה)
מה זה?
@שלמה-ווייס רוקבוקס זה תוכנה שאתה מכניס לסאנדיסק קליפ ואז זה ניהיה לך בערך כמו סמארטבס Q2 רק ההבדל זה שהמסך 1/20 בערך
-
@שלמה-ווייס רוקבוקס זה תוכנה שאתה מכניס לסאנדיסק קליפ ואז זה ניהיה לך בערך כמו סמארטבס Q2 רק ההבדל זה שהמסך 1/20 בערך
@יעקב-y אני יודע לא פחות ממך מה זה רוקבוקס ולא הבנתי מה הוספת לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות