בעיה | בעיה ב WSA לאחר התקנת נוקס
-
לאחר שהתקנתי את ה WSA
ועבד מצוין ב"ה
התקנתי נוקס והוא ביקש לעשות איזה שינוי ועשיתי כן והמחשב הופעל מחדש ולאחר מכן התת מערכת של ווינדוס לא עובדת לי וזה ההודעה שקופצת!

נציין רק שאכן הוירטואלזציה עובדת!!! בדקתי בביוס וכן בתוכנה של אינטל לבדיקה!
ותכונה אופציונלית לא מצאתי בווינדוס כזאת תכונה! -
פ פרסום כריש סימן נושא זה כשאלה ב
-
לאחר שהתקנתי את ה WSA
ועבד מצוין ב"ה
התקנתי נוקס והוא ביקש לעשות איזה שינוי ועשיתי כן והמחשב הופעל מחדש ולאחר מכן התת מערכת של ווינדוס לא עובדת לי וזה ההודעה שקופצת!

נציין רק שאכן הוירטואלזציה עובדת!!! בדקתי בביוס וכן בתוכנה של אינטל לבדיקה!
ותכונה אופציונלית לא מצאתי בווינדוס כזאת תכונה!@פרסום-כריש אמר בבעיה | בעיה ב WSA לאחר התקנת נוקס
:לאחר שהתקנתי את ה WSA
ועבד מצוין ב"ה
התקנתי נוקס והוא ביקש לעשות איזה שינוי ועשיתי כן והמחשב הופעל מחדש ולאחר מכן התת מערכת של ווינדוס לא עובדת לי וזה ההודעה שקופצת!

נציין רק שאכן הוירטואלזציה עובדת!!! בדקתי בביוס וכן בתוכנה של אינטל לבדיקה!
ותכונה אופציונלית לא מצאתי בווינדוס כזאת תכונה!כנראה ההתקנה של נוקס פגעה בhyper-v
תמונה מפה בבקשה

-
@פרסום-כריש אמר בבעיה | בעיה ב WSA לאחר התקנת נוקס
:לאחר שהתקנתי את ה WSA
ועבד מצוין ב"ה
התקנתי נוקס והוא ביקש לעשות איזה שינוי ועשיתי כן והמחשב הופעל מחדש ולאחר מכן התת מערכת של ווינדוס לא עובדת לי וזה ההודעה שקופצת!

נציין רק שאכן הוירטואלזציה עובדת!!! בדקתי בביוס וכן בתוכנה של אינטל לבדיקה!
ותכונה אופציונלית לא מצאתי בווינדוס כזאת תכונה!כנראה ההתקנה של נוקס פגעה בhyper-v
תמונה מפה בבקשה

@a0533057932 זה אמור לפעול? המודגש אמור להיות V?
כי אצלי אין V!
לסמן ולהפעיל מחדש? למרות שעובד לי בלי זה? -
פ פרסום כריש סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות